تهران ، ولیعصر
021-987654

بحران در شبکه های اجتماعی، چرا رخ می دهد؟ چگونه از آنها جلوگیری کنیم؟ چگونه آنها را مدیریت کنیم؟

بحران در شبکه های اجتماعی، چرا رخ می دهد؟ چگونه از آنها جلوگیری کنیم؟ چگونه آنها را مدیریت کنیم؟

بحران های رسانه های اجتماعی یکی از اولین موانع برای برندها هنگام در نظر گرفتن استراتژی رسانه های اجتماعی آنهاست. ما به شما یاد می دهیم که چگونه آنها را مدیریت کنید و چگونه از آنها جلوگیری کنید.

یکی از چیزهایی که همه برندها هنگام شروع سفر خود در شبکه‌های اجتماعی (یا زمانی که مدتی است در اطراف هستند و می‌خواهند استراتژی خود را تغییر دهند) از ما می‌پرسند، نحوه مدیریت بحران‌ها در شبکه‌های اجتماعی است.

در واقع، آنها یکی از داغ ترین موضوعات در هر فید خبری رسانه های اجتماعی هستند که ارزش آنها را دارد. واقعیت این است که در بیشتر موارد چیزی برای نگرانی وجود ندارد، اما همانطور که همیشه می گوییم:

نام تجاری شما تا زمانی که تعادل خوبی از ذکرهای مثبت و منفی نداشته باشد، مرتبط نیست. افرادی که از شما متنفرند و دوستتان دارند.

@lgarcia

بنابراین، می‌توان گفت که بحران‌ها در شبکه‌های اجتماعی یکی از اولین موانع برای برندها در هنگام بررسی اجتماعی آنهاست. استراتژی رسانه.

آنها یک ترس رایج هستند. برندها در معرض جهانی هستند که مشتریان در آن قدرت دارند و مهمتر از همه از آن استفاده می کنند. بیایید به صحنه معمولی یک مشتری در حال صرف شام در یک رستوران و آپلود عکسی از غذای مورد علاقه خود در شبکه های خود فکر کنیم. متعاقباً، کاربران علاقه مند از نظر آنها و جنبه خدمات ارائه شده مطلع می شوند.

شفاهی بدون وقفه است، ما نمی‌توانیم کاری انجام دهیم که مصرف‌کنندگان نتوانند صحبت کنند و نظرشان را بیان کنند، بنابراین فقط می‌توانیم کارها را به خوبی انجام دهیم.

چگونه از بحران رسانه های اجتماعی جلوگیری کنیم؟

کاربر یا ذکری را نادیده نگیرید

هزینه فالو شدن برای ما چقدر است، اینکه خودمان را قابل مشاهده کنیم چقدر هزینه دارد؟ خواه ذکر مثبت باشد یا – به خصوص – اگر شکایتی باشد، مدیر جامعه باید در اسرع وقت حاضر باشد و پاسخ دهد. هرگز یک کاربر را نادیده نگیرید. هرگز ذکر را نادیده نگیرید.

بر همه چیز نظارت کنید

چه آنلاین هستید یا نه، هرگز نظارت بر آنچه در مورد نام تجاری شما گفته می شود را متوقف نکنید. پیشگیری کلید موفقیت است! آیا می دانید در مورد برند شما چه چیزی گفته می شود؟ همانطور که همیشه می گوییم:

اول گوش کنید، بعد صحبت کنید

مراقب ترول ها

تکانه های خود را کنترل کنید. اگر بدانیم که کارها را به خوبی انجام داده‌ایم، قاطعیت و پاسخ به موقع، فرد متنفر را به نقطه قوتی برای برند شما تبدیل می‌کند. با این حال، اگر منطقه حساسی وجود دارد، بهترین توصیه این است که اشتباه خود را بپذیرید، با فالوورهای خود تعامل داشته باشید و از بازخوردهای منفی دریافت شده درسی برای آینده بگیرید.

گوش دادن فعال

این یکی دیگر از خطاهای متداول است. بیایید خودمان را گول نزنیم، برندها به دنبال فروش محصولات و خدمات خود هستند، همه ما این کار را انجام می دهیم… نکته کلیدی این است که آن را انکار نکنیم و هرگونه اشاره ای به “تجارت” را از حضور خود در وب حذف نکنیم، برعکس، این است که کیفیت کافی برای جذب سفیران ارائه می دهد که برند ما را از طریق دنیای نامحدودی از مشتریان بالقوه گسترش می دهند.

تیم

خود شرکت: مشکل بزرگ معلق. مشتری داخلی، چگونه می توان شرکت را ساخت، چگونه اتحادیه استعدادها را در خدمت نیازهای بازار تشکیل داد و چگونه، به لطف آنها، به یک مارپیچ دائمی از فرصت ها، اتحادها، هم افزایی ها و گشایش بازارهای جدید و ایده های تجاری دست یافت.

  • بپذیرید که شرکت امروزی افقی است
  • که مدیران باید بالاتر از هر چیز دیگری رهبر باشند
  • که کارکنان باید بدانند، به اشتراک بگذارند و در موفقیت آن مشارکت داشته باشند، اهداف و پیام هایی که نام تجاری شما به دنبال انتقال آن است.
  • این انگیزه محور اصلی تسخیر مشتری داخلی است و بدون آن، ما نمی توانیم تأثیر بگذاریم و با خارجی خود ارتباط برقرار کنیم. مشتریان

نتیجه گیری

بالاخره فراموش نمی کنیم که پس از هر کلیک، یک نفر وجود دارد و تنها با پیشروی به سمت مسیر تخصصی، اعتدال عواطف و آرامش روح، استعدادها و ویژگی های ما نمایان می شود.

>

بحران‌های رسانه‌های اجتماعی به این دلیل رخ می‌دهند که شرکت هنوز راه درازی در پذیرش و ادغام قوانین جدید بازی دارد. کلمه، تعهد، اعتماد، مسئولیت، تبعیت، یادگیری مداوم و خدمات مشتری محورهای اصلی هر استراتژی هستند: بدون آنها بیرون نروید زیرا این شهرت برند شما است که در خطر است! بازی و امروز، نفوذ چیزی است که ما را به سمت تجارت سوق می دهد!

پاسخ بگذارید لغو پاسخ

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *