تهران ، ولیعصر
021-987654

نوشتن کپشن در اینستاگرام، متن در یک شبکه تصویری چه چیزی را ترسیم می کند؟

نوشتن کپشن در اینستاگرام، متن در یک شبکه تصویری چه چیزی را ترسیم می کند؟

آیا کسی به کپشن اینستاگرام اهمیت می دهد؟ بیایید ببینیم داده ها در مورد آن چه می گویند.

سوالی مطرح شده است که می‌تواند باعث تعجب، خشم و استعفا بسیاری از مدیران انجمن شود. اما خربزه آنجاست و زمان باز کردن آن فرا رسیده است

آیا کسی به کپشن ها در اینستاگرام اهمیت می دهد؟

ما نمی‌خواهیم در اطراف بوش شکست بخوریم: ما نمی‌دانیم. اما نه ما و نه هیچ کس دیگری (مگر اینکه ابزاری برای اندازه گیری آن داشته باشید، در این صورت ببینیم چه زمانی آن را به ما نشان می دهید! ).

اهمیت متن‌ها در اینستاگرام یک موضوع کاملاً ذهنی است و به عوامل زیادی بستگی دارد، اما ما زحمت کشیده‌ایم تا قطعیتی در مورد آن برای شما گردآوری کنیم. به این ترتیب می‌توانیم با هم نتیجه‌گیری کنیم که آیا زمانی که برای نوشتن متن برای این شبکه اجتماعی اختصاص می‌دهید بهتر است صرف کارائوکه شود… یا نه.

اینستاگرام یک شبکه بصری است

این حقیقت مبنایی است که باید از آن شروع کنیم: اینستاگرام تصور شده است و توسط کاربرانش به عنوان یک شبکه اجتماعی بصری استفاده می شود. به همین دلیل، از آنجایی که زمان بسیار کمتری را برای مشاهده یک تصویر نسبت به خواندن یک متن صرف می کنیم، مصرف محتوا در این شبکه با سرعتی استراتوسفری انجام می شود. و اگر نه، آن را به ویدیوها بگویید، که آینده عالی اینستاگرام بودند و هنوز داده‌های تعامل را در زیر عکس‌ها ادامه دهید.

متن مکمل تصویر است که آن را در متن قرار می دهد یا پیامی را که می خواهد منتقل کند توسعه می دهد. اما ما آنقدر جامعه بصری شده ایم که حتی در متن نیز تصاویری ریخته ایم. یه همچین چیزی ➡️😏🖕📝 .

اموجی ها در حال حاضر در ۵۷ موجود هستند % از پروفایل های اینستاگرام

Quintly

آیا قبلاً برخی از عکس‌ها را ندیده‌اید که فقط چند ایموجی به عنوان زیرنویس دارند؟ تهاجم آغاز شده است: لرز، متن.

کپشن های اینستاگرام مهم است… نیمه راه

کاربر معمولی به اندازه کسانی که از بازاریابی دیجیتال رنج می‌برند بدبین نیست: در نمایه خود آنها همچنان به متن‌هایی که می‌نویسند اهمیت زیادی قائل هستند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که کلیدواژه “Instagram Caption” را در Google Trends بررسی کنید: رشد محبوبیت این جستجو در سه سال گذشته متوقف نشده است، و نتایج پر از مقالات با ایده‌های “خلاقانه” برای عنوان عکس‌های ما است.

چه کسی می داند، شاید نوشتن شخصی حرفه آینده باشد…

اما، روی دیگر سکه، ما برندها هستیم. اینکه مخاطبان ما به متون خود اهمیت می دهندبه این معنا نیست که برای متن ما ارزش قائل هستند (یا حتی می خوانند).

از یک طرف، منطق اینستاگرام به ما می گوید که در مواجهه با چنین مصرف سریع، متن های ما باید بسیار مختصر باشند. اما، از سوی دیگر، اگر کاربر زمان بیشتری را در پست ما صرف کند، الگوریتم به ما پاداش می‌دهد (و اگر او را مجبور به خواندن بیشتر کنیم، زمان آن فرا رسیده است که آنها را حفظ کنیم).

در وب می‌توانید تعداد زیادی پست را پیدا کنید که ادعا می‌کنند «طول کامل برای متن‌های اینستاگرام» هستند. با این حال، هیچ کس آن را با داده های واقعی پشتیبانی نمی کند. و در حالی که نشنال جئوگرافیک این ترفند را با پاراگراف‌های توضیحی طولانی انجام می‌دهد، بیانسه حتی یک حرف را در عناوین خود قرار نمی‌دهد و هر بار که پست می‌گذارد، اینترنت را شکست می‌دهد.

g

این پست را در اینستاگرام مشاهده کنید

عکس از دیوید صدراعظم @chancellordavid | جابجایی کرگدن سیاه، کیپ شرقی، آفریقای جنوبی. حرکت دادن آنها به این سمت (به هر حال برای کرگدن) ممکن است کم استرس به نظر نرسد. اما باور کنید که اینطور است. در این جابجایی عظیم از یک پارک ملی در آفریقای جنوبی به مکانی نامعلوم، کرگدن های سیاه از هلیکوپتر پرتاب شدند و پس از آرام شدن، گوش بند به آنها تعبیه شد، چشم بسته شد و توسط همان هلیکوپتر از هلیکوپتر بلند شد. بوته‌های غیرقابل نفوذ در فاصله کوتاهی تا یک تیم دامپزشک دیگر. در آنجا آنها را بیدار کردند و در کامیون‌ها برای سفر به خانه جدیدشان قرار دادند. گزینه جایگزین تلاش برای بیرون آوردن آنها با دست، پا و جاده از بوته‌های متراکم بود. بسیار استرس زاتر از یک پرواز کوتاه و خواب آلود. شایان ذکر است که این تیم خارق العاده در طول حرکت این موجودات شگفت انگیز هیچ صدمه و مرگ و میر نداشتند. برای مشاهده بیشتر از اینجا و جاهای دیگر @chancellordavid @thephot را دنبال کنید osociety @natgeo @everydayextinction

پستی به اشتراک گذاشته شده توسط نشنال جئوگرافیک (@natgeo) در

g

این پست را در اینستاگرام مشاهده کنید

پستی به اشتراک گذاشته شده توسط بیانسه (@beyonce) در

کلمه جادویی: de – pen – de

مثل همیشه در اینترنت، وقتی نوبت به متن در اینستاگرام می‌رسد، فرمول های جادویی. همه چیز بستگی به این دارد که چه کسی هستید و چه کاری می خواهید انجام دهید. یک خلاقیت تبدیل گرا به یک طرح اولیه آموزنده نیاز دارد که فقط از طریق متن قابل ارائه باشد، در حالی که یک قطعه مارک دار ممکن است بدون هیچ عنوانی کاملاً کار کند.

برخی جزئیات در مورد متن وجود دارد که کاملاً منطقی هستند، از جمله اینکه به احتمال زیاد هشتگ ها برای معیارهای شما مفید هستند (و اینها هنوز متن هستند)، که املای بد یک نه بزرگ در اینترنت برای فروش شما یا آن الگوریتم اینستاگرام به پست هایی که بیشترین زمان را صرف تماشای آنها می کنیم پاداش می دهد.

و سپس؟ در اینستاگرام کپشن بنویسید؟

حتی با وجود حجم اطلاعات به ظاهر متناقضی که آورده‌ایم، ما امیدواریم که از همه این‌ها نتیجه‌گیری کنیم. و این نتیجه‌ای است که قبلاً از آن آموخته بودیم و بیشتر و بیشتر با آن موافقیم.

متن های شما فقط در صورتی مرتبط خواهند بود که ارزش اضافه کنند

اگر کاربر ساعات کار شما یا قیمت محصولی را که نمایش می‌دهید در متن نشریه شما بیابد، موفقیت آمیز بوده است. و اگر در متن بخشی صادقانه از واقعیت خود را به او بگویید که او نیز با آن همذات پنداری می کند. چیزی که همیشه بر علیه شما کار می کند، متن هایی است که می نویسید تا پر کنید، عکس را آراسته کنید، و رعایت کنید.

همانطور که بیانسه یک بار گفت (بله، او بود):

“اگر چیزی که باید بگویی بهتر از سکوت نیست، آن را نگو”

بیونسه

در اینستاگرام نیز.

پاسخ بگذارید لغو پاسخ

حتما بخوانید : TikTok چیست و برای چیست؟
مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *