تهران ، ولیعصر
021-987654

YouTube راه جدیدی برای کسب درآمد با عضویت های با استعداد اضافه می کند

YouTube راه دیگری را در اختیار سازندگان قرار می‌دهد تا از طریق هدیه عضویت مستقیماً از مخاطبان خود درآمد کسب کنند، این ویژگی قابل مقایسه با اشتراک‌های با استعداد در Twitch است.

این به بینندگان امکان می‌دهد عضویت کانال را برای سایر بینندگان خریداری کنند.

برای بینندگان، این راهی است برای حمایت از سازندگان مورد علاقه‌شان به گونه‌ای که چیزهای اضافی به جامعه آنها بدهد.

نسخه بتای هدایای عضویت در کانال برای شروع در اختیار گروه کوچکی از سازندگان است و در ماه‌های آینده به کانال‌های بیشتری گسترش خواهد یافت.

اگر می‌خواهید زودتر به این ویژگی دسترسی داشته باشید، می‌توانید با ارسال فرمی که در انتهای این مقاله پیوند داده شده است، علاقه خود را اعلام کنید.

هدیه عضویت در کانال یوتیوب

کانال‌های YouTube دارای درآمد این امکان را دارند که با ارائه عضویت به کاربران درآمد کسب کنند.

عضویت کانال امتیازاتی مانند نمادهای ویژه ای که در بخش نظرات سازندگان نمایش داده می شود، پخش جریانی زنده مختص اعضا و موارد دیگر به شما اعطا می کند. این شبیه به اشتراک‌ها یا «اشتراک‌ها» در پلتفرم استیمینگ Twitch است.

قبل از عرضه هدیه عضویت، کاربران فقط می‌توانستند برای خود عضویت بخرند. این بدان معناست که کاربران حداکثر می‌توانند یک عضویت در ماه بخرند.

با هدیه دادن عضویت، اعضای کانال می توانند تعداد مجموعه ای عضویت [۵، ۱۰، ۲۰] را در یک خرید خریداری کنند. YouTube این عضویت‌ها را به سایر بینندگان «هدیه» می‌دهد.

بینندگانی که عضویت هدیه دریافت می‌کنند، ۱ ماه به هدیه‌های عضویت کانال شما دسترسی خواهند داشت. گیرندگان مجبور نیستند چیزی بپردازند و سازندگان سهم درآمد معمولی را از هر تراکنش دریافت می‌کنند.

هدیه عضویت چگونه کار می کند؟

عضویت‌های کانال هدیه‌ای را می‌توان در دسک‌تاپ در جریان پخش زنده محتواساز خریداری کرد. برای خرید عضویت هدیه در جریان‌های زنده، روی دکمه $ در کنار گپ زنده کلیک کنید.

بینندگان برای واجد شرایط بودن برای دریافت هدایا در یک کانال باید شرکت کنند. در طول بتا، کاربران می‌توانند با کلیک کردن روی «اجازه دادن هدایا» در صورت درخواست شرکت کنند.

YouTube عضویت‌های هدیه را بر اساس میزان تعامل بینندگان با کانال شما توزیع می‌کند. بینندگان وفادار بیشتر از بازدیدکنندگانی که برای اولین بار حضور دارند، عضویت هدیه دریافت می‌کنند.

در صورت دریافت عضویت هدیه، بینندگان با پیام و ایمیل چت زنده شخصی مطلع می شوند. عضویت های با استعداد تکرار نمی شوند و دریافت کننده هیچ هزینه ای متحمل نمی شود.

عضویت های با استعداد برای سازندگان YouTube یک موهبت است؟

با توجه به محبوبیت زیرمجموعه‌های با استعداد Twitch، هدایای عضویت این پتانسیل را دارد که برای افرادی که در YouTube پخش جریانی می‌کنند، درآمد را به روشی قابل‌توجه افزایش دهد.

اگر به تفکیک اشتراک‌های برای پخش‌کننده‌های محبوب Twitch نگاه کنید، می‌توانید با استعداد را ببینید مشترکین تقریباً ۵٪ تا ۱۰٪ از کل اشتراک های فعال آنها را تشکیل می دهند.

سازندگان چگونه می توانند عضویت را بفروشند؟

من با گرگ جاربو تماس گرفتم ، رئیس SEO-PR و نویسنده YouTube و بازاریابی ویدیویی، به دلیل برداشت خود از این به روز رسانی و مثالی از نحوه کسب درآمد سازندگان با اشتراک.

برداشت Jarboe در زیر آمده است:

عضویت‌های کانال تنها یکی از چندین گزینه است که YouTube Partners اکنون دارند. موارد دیگر عبارتند از:

  • تسهیم درآمد تبلیغات.
  • فروش کالاهای مارک دار.
  • Super Chat و Super Stickers.
  • تسهیم درآمد ممتاز.

بنابراین، هدایای عضویت برای درصد کمی از تولیدکنندگان محتوا که در حال حاضر با عضویت در کانال درآمد کسب می کنند، گزینه جالبی خواهد بود. آنها چه کسانی هستند؟ مثال عبارتند از:

  • راچانا رانادا، یک حسابدار خبره در هند، که به بینندگان کمک می کند تا درباره سواد مالی بیشتر بیاموزند. او بیش از ۱۰۰،۰۰ دلار با ارائه عضویت به دست آورده است.
  • Prince Ohakam، یک سازنده بازی که بیشتر با نام Prince Charming شناخته می شود، از عضویت در کانال استفاده می کند. او به اعضا این فرصت را می دهد تا با او بازی های ویدیویی زنده انجام دهند. او همچنین پخش‌های زنده، ویدیوها، پست‌ها و شکلک‌های سفارشی را ارائه می‌دهد.
  • آنا یاکیمنکو، یک مشاور مد روسی مستقر در میلان، از عضویت در کانال استفاده می‌کند تا به مخاطبانش تخفیف‌هایی برای کالاها، پخش‌های زنده منحصر به فرد، و توصیه‌های مد سفارشی ارائه دهد.

اکنون، عضویت در کانال برای همه مناسب نیست، بنابراین هدیه دادن به آن برای تولیدکنندگان نسبتا کمی جالب خواهد بود. اما، اگر آنها به سالم و متنوع نگه داشتن اقتصاد سازنده کمک کنند، باید آنها را ابزاری عالی در جعبه ابزار در نظر گرفت.

کانال‌هایی که علاقه‌مند به دسترسی زودهنگام به این ویژگی هستند، می‌توانند یک فرم درخواست.


منبع: راهنمای YouTube
تصویر ویژه: Tada Images/Shutterstock

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *