تهران ، ولیعصر
021-987654

YouTube قابلیت‌های جدید تلویزیون متصل را اضافه می‌کند

تلویزیون متصل در دو سال گذشته یک پلتفرم نوظهور برای تبلیغ‌کنندگان بوده است، تا حدی به دلیل همه‌گیری.

با افراد بیشتری که در خانه می‌مانند و از خانه کار می‌کنند، بیش از ۷۲٪ از خانواده ها از تلویزیون هوشمند برای تماشای تلویزیون متصل استفاده می کنند.

ورود به تبلیغات CTV (تلویزیون متصل) به خصوص برای مشاغل کوچک دشوار بود. به دلیل پیشرفت های تکنولوژی، شروع به کار با CTV آسان تر از همیشه است.

برای کمک به شما برای سرمایه‌گذاری با اطمینان در CTV، سال گذشته YouTube با Nielsen Digital Ad Ratings برای اندازه‌گیری آسان‌تر در کنار رسانه‌های دیگر شریک شد.

قابلیت‌های اندازه‌گیری جدید

سرمایه گذاری در یک پلتفرم جدید می تواند باعث تردید شود. برای کمک به کاهش نگرانی‌ها، Google اعلام کرد «در اواخر امسال، YouTube CTV و YouTube TV در Nielsen Total Ad Ratings (TAR) در ایالات متحده در دسترس خواهد بود.”

این به چه معناست؟

به زودی می‌توانید دسترسی YouTube TV و YouTube CTV خود را با دسترسی خطی تلویزیون مقایسه کنید.

برای مرجع، YouTube CTV 3.1X بود موثرتر از تلویزیون در سراسر ایالات متحده کالاهای بسته بندی شده مصرفی (CPG) که CTV YouTube را اندازه گیری می کند.

نسخه به‌روزرسانی‌شده شامل کپی کردن موجودی YouTube در همه پلتفرم‌های آن است: CTV، رایانه، تلفن همراه و تلویزیون خطی.

به‌علاوه، می‌توانید معیارهای دستگاه CTV را در فید داده مدل ترکیبی رسانه (MMM) خود مشاهده کنید. توجه به این مهم است زیرا می تواند به شما در اندازه گیری نتایج فروش و به اشتراک گذاشتن بینش در مورد تأثیر سرمایه گذاری YouTube CTV خود کمک کند.

YouTube یک پلت فرم داده جدید را برای تبلیغ کنندگان و ارائه دهندگان MMM راه اندازی کرد تا بتوانید داده ها را درخواست کنید، وضعیت درخواست ها را ردیابی کنید و مستقیماً از آنها داده دریافت کنید.

اندازه گیری مشاهده مشترک

روند تماشای تلویزیون با هم کاهش نیافته است. در یکی از مطالعات انجام شده با Nielsen، ۲۶٪ از کاربران بالای ۱۸ سال با هم تلویزیون YouTube را روی یک صفحه تماشا می کنند. این در مقایسه با ۲۲٪ در تلویزیون خطی است.

این به عنوان “مشاهده مشترک” شناخته می شود. با توجه به اینکه مشاهده مشترک همچنان عادی است، چگونه این تأثیر را اندازه گیری می کنید؟

اندازه‌گیری مشاهده مشترک سال‌هاست که وجود داشته است، به همین دلیل است که مشارکت با Nielsen معیارهای مشاهده مشترک در گزارش‌های تبلیغاتی YouTube TV را شامل می‌شود. به طور خاص، مشاهده مشترک در گزارش‌های تبلیغاتی تضمین‌های DAR Nielsen در ایالات متحده گنجانده می‌شود.

سنجه‌های مشاهده مشترک تا پایان سه ماهه دوم سال ۲۰۲۲ در سطح جهانی در ابزارهای برنامه‌ریزی و اندازه‌گیری Google Ads، Display و Video 360 منتشر می‌شوند.

مدیریت فرکانس تبلیغات

فرکانس برای CTV قبلاً در دسترس نبوده است. برای کمپین‌های سنتی Display و YouTube، در حال حاضر این گزینه را دارید.

Google اعلام کرد که اکنون می‌توانید فرکانس CTV خود را در YouTube، YouTube TV، و سایر برنامه‌های متصل به جلو مدیریت کنید.

چرا این مهم است؟

معیارهای مشاهده مشترک مهم هستند زیرا می‌توانید تصویر دقیق‌تری از کل مخاطبانی که به آن دسترسی دارید به دست آورید.

علاوه بر این، معیارهای مشاهده مشترک می تواند به شما کمک کند تا کمپین CTV آینده را با دقت بیشتری پیش بینی کنید یا از کمپین های گذشته گزارش دهید.

سنجه‌های اضافی شامل موارد زیر خواهد بود:

  • دسترسی
  • فرکانس
  • سنجه‌های نمایش بیشتر

با توانایی مدیریت فرکانس تبلیغات، می‌توانید تجربه بهتری به کاربران خود بدهید و دلارهای CTV خود را به طور مؤثر خرج کنید.

هدف نهایی کمک به شما برای انجام بهترین سرمایه گذاری های تبلیغاتی از نظر مالی است. اگر CTV را امتحان نکرده‌اید، داشتن ابزارهای مناسب برای پیش‌بینی می‌تواند به شما اعتماد به نفس بیشتری برای گسترش به این پلتفرم محبوب بدهد.


منبع: Google

تصویر ویژه: bbernard/Shutterstock

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *