YouTube شروع به نمایش ویدیوهای Shorts در سطوح بیشتری در تلفن همراه و دسکتاپ میکند، از جمله یک چرخ فلک اختصاصی در بخش پرطرفدار.
گسترش نمایان بودن Shorts میتواند دسترسی آنها را تقویت کند، زیرا اکنون میتوان آنها را در مکانهای بیشتری در سراسر وبسایت و برنامه YouTube کشف کرد.
این اولین بهروزرسانی معنیدار Shorts در سال جاری است، که قابل توجه است زیرا هنگام عرضه ویژگیهای جدید سکون وجود دارد.
YouTube Shorts در سال ۲۰۲۰ با تبلیغات فراوان راه اندازی شد و به دنبال آن مجموعه ای از به روز رسانی های سریع در سال بعد انجام شد.
از آن زمان سرعت بهروزرسانیها کاهش یافته است، اگرچه به نظر میرسد Shorts دوباره در رادار YouTube بازگشته است.
این بهروزرسانیها ممکن است Shorts را در رادار بسیاری از بینندگان جدید نیز قرار دهد. در اینجا نگاهی به آنچه در حال تغییر است.
است
قفسه شلوارک YouTube در صفحه پرطرفدار
صفحه پرطرفدار یوتیوب یک چرخ فلک اختصاص داده شده به ویدیوهای کوتاه – یا چیزی که شرکت از آن به عنوان قفسه شورت یاد می کند، دریافت می کند.
با اضافه شدن قفسه Shorts، ویدیوهای کوتاه از فهرست ویدیوهای پرطرفدار حذف میشوند.
اکنون، Shorts در بالای صفحه در چرخ فلک خود ظاهر می شود.
هدف پشت این تغییر، بهبود تجربه کلی صفحه پرطرفدار است، اگرچه این امر همچنین باعث میشود که Shorts قابل شناساییتر شود.
قفسه Shorts محبوبترین ویدیوها را در مکان کاربر نشان میدهد.
YouTube شروع به انتشار این مورد در سراسر ایالات متحده، بریتانیا، کانادا، استرالیا، برزیل، آلمان، هند، فرانسه، اندونزی و MENA (خاورمیانه و شمال آفریقا) با مناطق بیشتری دارد.
شورت های یوتیوب روی دسکتاپ و وب موبایل
شورتها با افزودن یک برگه جدید و چرخ فلک صفحه اصلی در مرورگرهای دسکتاپ و تلفن همراه بیشتر دیده میشوند.
با این بهروزرسانی، YouTube قصد دارد تجربهای سازگارتر برای Shorts در سراسر سطوح ایجاد کند.
قبلاً، Shorts در برنامه YouTube در مقایسه با وبسایت YouTube بیشتر قابل شناسایی بود.
اکنون کشف و تماشای Shorts در وب دسکتاپ، رایانه لوحی و تلفن همراه برای افراد آسانتر شده است.
منبع: سازنده YouTube خودی
تصویر ویژه: Kaspars Grinvalds/Shutterstock