تهران ، ولیعصر
021-987654

YouTube تجزیه و تحلیل جدید و تصاویر کوچک سفارشی کوتاه را راه اندازی می کند

در آخرین دور به‌روزرسانی‌های خود برای سازندگان ویدیو، YouTube داده‌های تجزیه و تحلیل دقیق‌تری را راه‌اندازی می‌کند و سفارشی‌سازی تصاویر کوچک Shorts را فعال می‌کند.

داده‌های تحلیلی جدید به سازندگان تفکیک مشترکینی را که بر اساس نوع محتوا و اطلاعاتی درباره محتوایی که مخاطبانشان در قالب‌های مختلف تماشا می‌کنند به دست آورده‌اند، ارائه می‌دهد.

برای اولین بار، کانال‌ها می‌توانند تصاویر کوچک را برای ویدیوهای Shorts سفارشی کنند، که پتانسیل افزایش کلیک و بازدید را دارد.

در اینجا اطلاعات بیشتری درباره همه به‌روزرسانی‌های اخیر برای سازندگان ویدیوی YouTube ارائه شده است.

به‌روزرسانی‌های YouTube Analytics

مشترکین در هر نوع محتوا
YouTube قابلیتی را به Studio Analytics اضافه کرده است که به سازندگان اجازه می‌دهد تفکیک تعداد مشترکین به‌دست‌آمده برای انواع مختلف محتوا را مشاهده کنند.

پیش از این، YouTube فقط داده‌هایی را در مورد بازدیدها در هر نوع محتوا ارائه می‌کرد، نه مشترکین.

افزودن این داده ها با هدف کمک به سازندگان در مقایسه عملکرد آپلودهای فرمت های مختلف خود است.

بازدیدها در هر نوع محتوا (اکنون در تلفن همراه)
YouTube اکنون به سازندگان اجازه می‌دهد تا داده‌های تحلیلی بازدیدها را بر اساس نوع محتوا در برنامه استودیو موبایل مشاهده کنند.

این باعث می‌شود سازندگان ببینند مخاطبانشان با چه نوع محتوایی در قالب‌های مختلف درگیر هستند، راحت‌تر می‌شود.

برای دسترسی به این داده‌ها، سازندگان می‌توانند به برگه «مخاطب» رفته و ویدیوهایی را که مخاطبانشان تماشا می‌کنند بر اساس نوع محتوا فیلتر کنند.

هدف این به‌روزرسانی این است که به سازندگان درک بهتری از عادات تماشای مخاطبان خود ارائه دهد و به آنها الهام دهد برای محتوا یا قالب‌های جدیدی که ممکن است قبلاً امتحان نکرده باشند.

به عنوان مثال، سازنده‌ای که عمدتاً ویدیوهای معمولی منتشر می‌کند، ممکن است از دیدن تعداد بازدیدهای Shorts و جریان‌های زنده آنها متعجب شود.

تصاویر کوچک YouTube Shorts

YouTube آگاه است که تصاویر کوچک برای Shorts یک نگرانی مهم برای سازندگان ویدیو است.

به‌عنوان اولین گام برای اجازه دادن به سازندگان برای سفارشی‌سازی ریز عکس‌ها برای Shorts، YouTube گزینه انتخاب فریم از Short را برای استفاده به عنوان تصویر کوچک هنگام آپلود ویدیو در Android ارائه می‌کند.

اگرچه به اندازه آپلود یک تصویر کوچک سفارشی به طور جداگانه کارآمد نیست، کاربرانی که از فناوری آگاه هستند می توانند راه هایی برای حل آن بیابند.

به عنوان مثال، می توانید یک تصویر کوچک ثابت ایجاد کنید و قبل از آپلود آن را در یک Short ویرایش کنید.

حتی اگر تصویر فقط به طور خلاصه در ویدیو نشان داده شود، به سازندگان این امکان را می‌دهد که آن را به عنوان تصویر کوچک انتخاب کنند.

YouTube Launches New Analytics & Custom Shorts Thumbnailsعکس از صفحه: YouTube.com /CreatorInsider، ژانویه ۲۰۲۳.

نمایش‌های کوچک YouTube Shorts در قسمت‌های زیر نمایش داده می‌شوند:

  • در صفحات کانال در برگه Shorts
  • توصیه‌هایی در صفحه اصلی YouTube
  • در ویدیوهای فهرست شده در برگه اشتراک ها
  • نتایج جستجوی YouTube

تنها جایی که تصاویر کوچک را نمی‌بینید، در فید Shorts است که همچنان به پخش خودکار ویدیوها ادامه می‌دهد.

می توانید با ضربه زدن روی نماد جدید و انتخاب خود، تصویر کوچک Shorts خود را در صفحه آپلود نهایی سفارشی کنید.

YouTube در حال کار بر روی بهبود این تجربه و آوردن آن به دستگاه‌های iOS است.


منبع: Creator Insider

تصویر ویژه: rafapress/Shutterstock

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *