تهران ، ولیعصر
021-987654

YouTube برای کمک به افزایش ترافیک، @username Handles را راه‌اندازی می‌کند

YouTube راه جدیدی برای کاربران دارد که می‌توانند مستقیماً با برچسب‌گذاری سازندگان محتوا پیدا کنند و با آنها ارتباط برقرار کنند. از طریق صفحه اخبار و رویدادها، به کانال‌ها اجازه می‌دهد از شناسه‌های منحصربه‌فرد با قالب @username استفاده کنند.

این دسته‌ها، در نظرات، توضیحات ویدیو، و در صفحات کانال، در میان مکان‌های دیگر، ظاهر می‌شوند و به کاربران اجازه می‌دهند به سرعت دیگران را برچسب‌گذاری کنند.

یوتیوب در این اعلامیه گفت: «به زودی ذکر کردن یکدیگر در نظرات، پست‌های انجمن، توضیحات ویدیو و موارد دیگر ساده‌تر و سریع‌تر خواهد بود. به عنوان مثال، سازندگان را می‌توان در یک اشاره در نظرات فریاد زد یا در عنوان همکاری اخیر برچسب‌گذاری کرد و به آن‌ها کمک می‌کند دید و دسترسی به مخاطبان جدید را افزایش دهند.

دسته‌ها در ماه آینده عرضه می‌شوند و سازندگان هنگامی که می‌توانند دسته خود را انتخاب کنند مطلع می‌شوند. اگر کانالی قبلاً یک URL شخصی‌شده داشته باشد، به طور پیش‌فرض به کنترل تبدیل می‌شود، اگرچه می‌توان برای مدت کوتاهی پس از دریافت اعلان تغییر داد.

YouTube در این اطلاعیه گفت: «زمان زمانی که یک سازنده به فرآیند انتخاب دسته‌ها دسترسی پیدا می‌کند به عوامل متعددی از جمله حضور کلی YouTube، تعداد مشترکین، و فعال یا غیرفعال بودن کانال بستگی دارد.

به‌عنوان شناسه منحصربه‌فرد به نام‌های کانال متصل می‌شود

در اوایل سال ۲۰۲۲، YouTube به سازندگان محتوا اجازه داد هم نام و هم را تغییر دهند. URL کانال آنها. اینها فرصت‌های نام تجاری را برای کمک به کانال‌ها برای شناسایی و متمایز کردن خود ارائه می‌دهند.

با این حال، برخلاف نام کانال‌ها، هر دسته منحصربه‌فرد خواهد بود و به سازندگان اجازه می‌دهد تا برند متمایز خود را بیشتر تشخیص دهند. این شبیه به دسته‌ها و نام‌های کاربری است که معمولاً در سایر سایت‌های رسانه‌های اجتماعی مانند Facebook، Twitter و Instagram استفاده می‌شود.

قبل از این به‌روزرسانی، YouTube فقط پشتیبانی محدودی را برای استفاده از این قالب ارائه کرده بود. کاربران می‌توانند از آن در چت‌های زنده YouTube برای ذکر دیگران استفاده کنند، یا سازندگان می‌توانند از قالب @ برای ذکر کانال‌ها و عناوین ویدیو استفاده کنند، اما فقط می‌توانند با پاسخ دادن به نظرات کاربر دیگری را برچسب‌گذاری کنند.

قالب نام کاربری@ به دنبال رقابت با TikTok است

با بیش از یک میلیارد کاربر در سراسر جهان، پلت فرم ویدیویی TikTok به یک بازیگر اصلی در دنیای رسانه های اجتماعی تبدیل شده است. به این ترتیب، دیگر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی با راه‌اندازی Reels و YouTube با گسترش به شوورت.

یکی از ویژگی‌هایی که TikTok ارائه می‌دهد این است که کاربران می‌توانند از طریق پست‌ها و بحث‌ها و نتایج حاصل از آن در مکالمه شرکت کنند. YouTube امیدوار است با افزودن دسته‌های نام کاربری @ به صفحات کانال و Shorts استفاده مشابهی ایجاد کند.


تصویر ویژه: Shutterstock/PixieMe

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *