امیر دانشی پور | آموزش سئو و دیجیتال مارکتینگ

شورت‌های YouTube اکنون در تلویزیون در دسترس هستند

شورت‌های YouTube اکنون در تلویزیون در دسترس هستند -فرمت بهینه، این شرکت امروز از طریق پست وبلاگ.

صاحبان تلویزیون‌های Android یا Google TV اکنون می‌توانند ویدیوهای کوتاه را از طریق برنامه YouTube مشاهده کنند.

نیل موهان مدیر تولید یوتیوب در این وبلاگ گفت:

“در حالی که ممکن است این یک گام بعدی طبیعی به نظر برسد، اما میزان فکر و دقت باورنکردنی برای آوردن این تجربه عمودی و اولین موبایل به صفحه نمایش بزرگ انجام شده است.”

قبل از انتشار، هیچ راه مناسبی برای تماشاگران برای تماشای ویدیوهای عمودی در جهت افقی وجود نداشت. اکنون، می‌توانید کلیپ‌های عمودی را در قالبی تمیز و با حاشیه سفید پخش کنید که از فضای اضافی صفحه نمایش برای درج اطلاعاتی درباره ویدیو، از جمله عنوان، قالب صوتی، نام سازنده، و نمادهای دوست‌داشتن/نپسندیدن استفاده می‌کند.

عملکرد جدید در نظر گرفته شده برای تسهیل مشاهده انجمن

YouTube قبل از انتشار این قابلیت جدید، قالب مورد علاقه کاربران را مورد تحقیق قرار داد، و به دنبال حفظ آنچه که “ماهیت شورت” نامیده می‌شود و در عین حال تماشای آن را با دیگران در یک صفحه بزرگتر تشویق می‌کند.

موهان ادامه می دهد:

«از آنجایی که YouTube به آسان‌تر کردن تعامل در تلویزیون ادامه می‌دهد، غنای تجربه Shorts بیشتر خواهد شد. آوردن شورت به تلویزیون، پلی عالی برای گردآوری دو مورد از مهم‌ترین تجربه‌هایمان است که هم برای سازندگان و هم بینندگان سودمند است. طی هفته‌های آینده، این تجربه در مدل‌های تلویزیون (۲۰۱۹ و جدیدتر) و کنسول‌های بازی جدیدتر ارائه خواهد شد.”

پلتفرم اشتراک‌گذاری ویدیوی متعلق به Google با استفاده از یک پخش‌کننده ویدیوی معمولی و یک قالب سبک «جوک‌باکس»، که در آن چند Short به‌طور همزمان نمایش داده می‌شوند، آزمایش کرد، قبل از اینکه در نهایت بر روی طرح‌بندی با طراحی تمیز قرار گیرد که همچنان از مزایای آن بهره می‌برد. فضای صفحه نمایش اضافی تلویزیون.

آخرین تلاش YouTube را برای رقابت با TikTok انجام دهید

با درک قدرت TikTok در حوزه ویدئوهای کوتاه، بسیاری از شرکت‌های دیگر، از جمله گوگل و فیس‌بوک، به دنبال ادعای سهمی از بازار با درجات مختلف موفقیت هستند.

YouTube Shorts یکی از پلت‌فرم‌های موفق‌تر در این قالب بوده است که در آوریل سال جاری به ۳۰ میلیون بازدید روزانه رسیده است. ایالات متحده در مارس سال بعد.

انتشار Shorts برای تلویزیون‌ها باید مزیت قابل‌توجهی را نسبت به رقبا برای YouTube به ارمغان بیاورد، زیرا اکثر تلویزیون‌های هوشمند با برنامه YouTube از قبل نصب شده عرضه می‌شوند، نه دانلود یک برنامه جداگانه، ala TikTok.

برای مشاهده Shorts فقط کاربران باید برنامه را باز کنند و به دنبال چرخ فلک در صفحه اصلی بگردند. همچنین می‌توانید Shorts را مستقیماً از کانال سازنده مشاهده کنید.


تصویر ویژه: Vantage_DS/Shutterstock

خروج از نسخه موبایل