YouTube چندین بهروزرسانی را در این هفته ارائه کرد، از جمله گسترش اطلاعات جستجو به زبانهای بیشتر و طرحبندی جدید برای صفحات کانال.
YouTube Search Insight در زبانهای بیشتر
در نوامبر ۲۰۲۱ معرفی شد، اطلاعات آماری جستجوی YouTube اطلاعاتی را درباره عبارتهای پرطرفدار نشان میدهد که میتواند به سازندگان کمک کند. محتوای بیشتری را که مردم به دنبال آن هستند ایجاد کنید.
اطلاعات آماری جستجو به سازندگان اجازه میدهد درباره آنچه که مخاطبانشان جستجو میکنند و بینندگان در سراسر YouTube جستجو کنند، تحقیق کنند.
علاوه بر این، بینشهای جستجو شکافهای محتوا را برجسته میکنند، که میتواند به سازندگان کمک کند برای ویدیوهای بعدی خود ایدههایی ایجاد کنند.
تاکنون، اطلاعات آماری جستجو فقط به زبان انگلیسی با قابلیت نمایش جستجوهای بینندگان در ایالات متحده، هند، کانادا و بریتانیا در دسترس بود.
اکنون، YouTube در حال آزمایش است تا جستجوی Insights را در دسکتاپ به زبانهای بیشتری از جمله ژاپنی، کرهای و هندی در دسترس قرار دهد و زبانهای بیشتری در آینده ارائه شود.
طرح بندی جدید برای صفحات کانال YouTube
YouTube صفحات کانال را به دو روش به روز می کند.
ابتدا، نوار پیمایش اکنون در زیر بخش اطلاعات کانال قرار دارد.
اطلاعات کانال با کلیک کاربران از طریق برگههای مختلف در بالا باقی میماند.
علاوه بر آسانتر کردن دسترسی کاربران به این اطلاعات، این تغییر دکمههای «پیوستن» و «فروشگاه» را بیشتر نمایان میکند و به طور بالقوه درآمد سازندگان را افزایش میدهد.
تغییر دوم این است که ویدیوها اکنون به دو برگه تقسیم میشوند: ویدیوهای طولانی و YouTube Shorts.
قبلا، همه ویدیوها در یک برگه گروهبندی میشدند، که تشخیص تفاوت بین انواع ویدیو را دشوار میکرد.
برای اطلاعات بیشتر درباره بهروزرسانیهای این هفته YouTube برای سازندگان، ویدیوی زیر را ببینید:
تصویر ویژه: Wirestock Creators/Shutterstock