تهران ، ولیعصر
021-987654

اولویت‌های YouTube برای سال ۲۰۲۳: روش‌های جدید برای کسب درآمد، ابزارهای هوش مصنوعی

نیل موهان، رهبر جدید یوتیوب، اولویت‌های این شرکت را برای سال ۲۰۲۳ اعلام کرده و بر تعهد خود به حمایت از سازندگان و هنرمندان در پلتفرم خود تأکید کرده است.

در شرایط چالش برانگیز اقتصاد کلان، موهان اظهار داشت که YouTube همچنان به قرار دادن سازندگان در اولویت‌های خود ادامه می‌دهد و فرصت‌هایی را برای رشد کسب‌وکارشان و کسب درآمد از انجام کاری که دوست دارند، ارائه می‌دهد.

روشهای بیشتر برای سازندگان برای کسب درآمد

موهان اعلام کرد که YouTube به سازندگان ابزارهای بیشتری برای امرار معاش در این پلتفرم می‌دهد.

این شرکت در حال گسترش کسب و کار اشتراک خود، سرمایه گذاری در خرید، و بهبود ارائه کالاهای دیجیتال پولی خود است.

این گزینه‌ها برای سازندگان تأثیرگذار هستند، به طوری که بیش از شش میلیون بیننده برای عضویت کانال در YouTube در دسامبر ۲۰۲۲ پرداخت کردند که نشان‌دهنده افزایش ۲۰ درصدی نسبت به سال قبل است.

گوش دادن به سازندگان

بازخورد سازنده بخش مهمی از نحوه توسعه محصولات YouTube است، و موهان قصد دارد با سازندگان بیشتری به صورت حضوری ملاقات کند تا از نحوه پشتیبانی او مطلع شود.

اخیراً، YouTube از سازندگان درباره اهمیت گسترش دسترسی برای افراد ناشنوا یا کم شنوا شنید.

اکنون به لطف سرمایه‌گذاری طولانی مدت در یادگیری ماشین، زیرنویس‌های خودکار را به زبان‌های بیشتری ارائه می‌کند.

ساختمان برای آینده

YouTube روی ویژگی‌ها و تجربیاتی سرمایه‌گذاری می‌کند که اکنون و در آینده آن را به خانه بینندگان و سازندگان تبدیل می‌کند.

این شرکت در حال دوبرابر کردن پخش جریانی و تلویزیون متصل به آن است، پتانسیل خلاقانه جدیدی را باز می‌کند، و آثار را برای سازندگان در قالب‌ها گسترش می‌دهد.

YouTube اخیراً تجربه تلفن همراه Shorts را با قالبی مناسب برای تلویزیون تطبیق داده است و موهان خاطرنشان می‌کند که تلویزیون در سال گذشته سریع‌ترین رشد را داشته است.

سازندگان: باز کردن قفل خلاقیت در قالب‌ها

YouTube Shorts به سازندگان دسترسی بیشتری می‌دهد، به طور متوسط ​​بیش از ۵۰ میلیارد بازدید روزانه دارد، و تعداد کانال‌هایی که روزانه در Shorts آپلود می‌کنند سال گذشته حدود ۸۰ درصد افزایش یافته است.

YouTube با ویژگی‌های جدید در استودیوی YouTube، نمایش پادکست‌های خود را در این پلتفرم برای سازندگان آسان‌تر می‌کند.

در اواخر امسال، ادغام RSS به پادکست‌ها راه دیگری برای آپلود نمایش‌های خود در YouTube ارائه می‌دهد و گزینه‌های شنیداری بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

به‌علاوه، YouTube ابزار جدیدی ارائه می‌کند که به سازندگان اجازه می‌دهد یک Short را در یک طرح‌بندی کنار هم با فیلم‌های Shorts و YouTube ضبط کنند تا به راحتی برداشت خود را از یک روند اضافه کنند یا با واکنش‌ها همراه شوند.

آینده هوش مصنوعی در ویدئوهای دیجیتال

YouTube در حال تخیل آینده خلقت است و ابزارهای پیچیده ای را برای سازندگان ایجاد می کند تا جاه طلبی های خود را در Shorts، زنده، پادکست و موارد دیگر توسعه دهند.

با قابلیت‌های مولد هوش مصنوعی، سازندگان می‌توانند داستان سرایی خود را گسترش دهند و ارزش تولید را افزایش دهند.

YouTube برای توسعه این ویژگی‌ها با نرده‌های متفکرانه وقت صرف می‌کند و قصد دارد ابزارهایی را برای سازندگان و محافظ‌هایی برای پذیرش مسئولانه این فناوری ارائه کند.

به طور خلاصه

YouTube امسال از سازندگان و هنرمندان در پلتفرم خود با ارائه فرصت‌های بیشتر برای کسب درآمد و بهبود دسترسی و ویژگی‌ها بر اساس بازخوردشان، حمایت می‌کند.

YouTube روی آینده پخش جریانی و تلویزیون متصل سرمایه گذاری می کند و پتانسیل خلاقانه جدیدی را برای کانال ها در قالب های مختلف باز می کند.

علاوه بر این، این شرکت با بررسی قابلیت‌های مولد هوش مصنوعی که می‌تواند داستان سرایی و ارزش تولید را افزایش دهد، آینده خلقت را متصور است.

هدف یوتیوب این است که در صنعت ویدیوی دیجیتال پیشرو باقی بماند و به ایجاد خانه برای سازندگان و بینندگان ادامه دهد.


تصویر ویژه: Ahmadryd307/Shutterstock

منبع: YouTube

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *