تهران ، ولیعصر
021-987654

زاکربرگ آینده متا را برجسته می کند

در تماس سود سه ماهه در روز چهارشنبه، ۲۷ آوریل، موسس و مدیر عامل متا مارک زاکربرگ نسبت به جهت گیری شرکت ابراز خوش بینی کرد، حتی اگر شرکت درآمد هر سهم خود را از دست داد. هدف.

متا، که به اهداف درآمد و کاربران جدید دست یافت، قصد دارد سرعت برخی سرمایه‌گذاری‌ها را به دلیل سطوح رشد فعلی کاهش دهد.

زاکربرگ در یک پست فیس‌بوک به برخی از چالش‌هایی که متا با آن مواجه است پرداخته است. روز، از جمله انتقال به ویدئوی کوتاه، که او اذعان کرد “در حال حاضر به خوبی درآمدزایی نمی کند، اما ما در درازمدت نسبت به آن کاملا خوشبین هستیم.”

مشکلات دیگری که بر این شرکت تأثیر می‌گذارد عبارتند از از دست دادن سیگنال از Apple زاکربرگ گفت: تغییرات iOS، کند شدن رشد تجارت الکترونیک و جنگ در اوکراین.

ویدئو، تبلیغات، و Metaverse باعث رشد خواهند شد

سال گذشته، متا کسب و کار خود را به دو دسته تقسیم کرد: Family of Apps، که شامل فیس بوک، اینستاگرام و مسنجر می شود، و آزمایشگاه‌های واقعیت، که بر ساختن پلتفرم رسانه‌های اجتماعی آینده متمرکز است.

زاکربرگ در پست فیسبوک خود می گوید:

“در چند سال آینده هدف ما از منظر مالی ایجاد رشد درآمد عملیاتی کافی از خانواده برنامه‌ها برای تامین مالی رشد سرمایه‌گذاری در آزمایشگاه‌های واقعیت است و در عین حال سودآوری کلی خود را افزایش می‌دهد.”

متا قصد دارد از سه اولویت اصلی سرمایه‌گذاری برای هدایت این رشد استفاده کند: قرقره‌ها، تبلیغات و متاورس.

توصیه‌های ویدئویی هوش مصنوعی به دنبال افزایش ارزش برای کاربران هستند

Reels که در فوریه ۲۰۲۲ به صورت جهانی راه اندازی شد، ویژگی ویدیویی کوتاه متا است که برای رقابت با TikTok ایجاد شده است. متا قصد دارد با افزایش توصیه‌های هوش مصنوعی از محبوبیت روزافزون محتوای ویدیویی استفاده کند.

زاکربرگ می گوید:

«قرارها در حال حاضر بیش از ۲۰٪ از زمانی را که مردم در اینستاگرام می گذرانند تشکیل می دهند. ویدیو به طور کلی ۵۰٪ از زمانی را که مردم در فیس بوک می گذرانند تشکیل می دهد، و Reels نیز در آنجا به سرعت در حال رشد است.

ما همچنین شاهد یک تغییر عمده در فیدها هستیم از اینکه تقریباً به طور انحصاری توسط نمودار اجتماعی یا نمودار دنبال‌کننده شما تنظیم می‌شود تا اکنون تعداد بیشتری از فید شما توسط هوش مصنوعی توصیه شود، حتی اگر محتوا توسط دوست یا فردی که شما پست کرده‌اید. دنبال کنید.”

پیشرفت‌های متا در هوش مصنوعی قصد دارد آن را به یک موتور اکتشافی تبدیل کند که به کاربران محتوای ارزشمند و مرتبط را که در دارایی‌های شرکت به اشتراک گذاشته شده است نشان دهد.

پلتفرم جدید Meta Building پیرامون واقعیت مجازی و افزوده

زاکربرگ همچنین در مورد برنامه‌های متا برای راه‌اندازی یک پلتفرم رسانه اجتماعی جدید به نام Horizon در اواخر امسال بحث کرد.

زاکربرگ گفت: “(Horizon) به افراد اجازه می دهد تا از پلتفرم های بسیار بیشتری وارد تجربیات متاورس شوند، حتی بدون نیاز به هدست.”

این پلتفرم با پلتفرم‌های واقعیت مجازی مانند Quest متعلق به Meta کار می‌کند و دارای فعالیت‌های تفریحی مانند بازی و موارد استفاده در کار است.

زاکربرگ گفت: «در دسترس قرار دادن این مورد در همه جا به این معنی است که می‌توانید با هر کسی در هر دستگاه یا پلتفرمی که می‌خواهد استفاده کند، تعامل داشته باشید.

«تمرکز دیگر ما برای Horizon، ایجاد اقتصاد فراجهانی و کمک به سازندگان است که با کار در متاورژن امرار معاش کنند. ما انتظار داریم که به طور معناداری در کسب درآمد بهتر از سایرین در این فضا باشیم، و فکر می کنیم که این باید به یک مزیت پایدار برای پلتفرم های ما در حین توسعه تبدیل شود.”


تصویر ویژه: marysuperstudio/Shutterstock

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *