تهران ، ولیعصر
021-987654

مصاحبه با صاحب امتیاز هتل اسپیناس پالاس تهران

منبع

ماریو کاندیش، صاحب امتیاز هتل اسپینانس پالاس تهران و حامی استارت آپ ویکند مد و تک تهران در گفتگوی اختصاصی با Modir TV در معرفی خود به این موضوع اشاره کرد که کار در هتل را از ۱۵ سالگی شروع کرده و به عنوان یک پیشخدمت در رستوران هتل ها فعالیت کرده است که بسیار باعث افتخار و سربلندی اوست.

او با این کار توانسته است درآمد مورد نیاز خود را کسب کرده و وارد دانشگاه شود تا بتواند به هدف خود که تحصیل در رشته مدیریت هتلداری است، برسد؛ این تحصیلات سبب پیشرفت بسیار بالای او در زمینه هتلداری شد که در نتیجه رشد او در این حوزه را میسر ساخت. با مصاحبه با صاحب امتیاز هتل اسپیناس پالاس تهران همراه باشید.

 

ماریو در زمان تحصیل هم فعالیت در این زمینه را متوقف نکرده و همچنان فعالیت در زمینه کار در هتل های بین المللی را ادامه داده است که در نتیجه توانست در عرض ۴ الی ۵ سال به مدیر یک هتل تبدیل شود. وی که همزمان چندین هتل را مدیریت می کرد، مدرک MBA خود را از دانشگاه هاروارد دریافت کرده و در حوزه مدیریت هتلداری نیز در دانشگاه های سرشناس فرانسه و انگلیس دوره های متعددی را گذرانده است که از میان مهمترین این دوره ها می توان به کسب مدرک مدیریت هتلداری جهانی از آمریکا اشاره داشت.

وی بیان داشته است که همچنان مشتاق کسب دانش بیشتر در این زمینه است. گفتنی است ماریو در زمینه آموزش مدیریت هتلداری نیز در سراسر جهان تجربه های گوناگونی را کسب کرده و حدود ۵ سال به انجام این کار نیز مشغول بوده است.

ماریو کاندیش

ماریو، مدیر هتل اسپیناس پالاس تهران مهمترین چالش های هتلداری در ایران را اینگونه توضیح می‌دهد:

من فکر می‌کنم ایران مانند آلمان کشور بزرگی است اما بر خلاف آلمان از فرهنگ‌ها و قومیت‌های مختلفی تشکیل شده و چالش‌های دیگری در سطوح فراتر دارد. اما با وجود تمام چالش‌ها ما در ایران توانستیم هتل‌های اسپیناس را توسعه دهیم و با برندهای زیادی همکاری داشته باشیم. تصورات جهان درباره‌ی ایران عوض شده و شاهد رشد هر روز بازار گردشگری ایران هستیم و این برای توسعه و پیشرفت صنعت توریسم و هتلداری بسیار مهم است. بنابراین هتلداری، مانند سایر حرفه‌ها می تواند پیشرفت داشته و موفق شود. و من بسیار خوشحالم که شاهد این تحول در ایران هستم.

ماریو همچنین درباره برنامه های آینده هتل اسپیناس پالاس در عرصه بین المللی اعلام کرد: برنامه های بسیار بزرگی در این حوزه دارم. اگر یک هتل بتواند در کشور خود بشکل مناسبی مطرح شود، مانند تمام هتل های سرشناس دنیا این امکان را دارد تا در عرصه بین المللی نیز بیشتر شناخته شود؛ و یکی از این راهکارها برای شناخته شدن در عرصه ملی، همکاری با با برندهای مطرح داخل کشور است که سبب شناخته تر شدن هرچه بهتر هتل می شود.

مدیر هتل اسپیناس پالاس در جواب به سوال علت انتخاب هتل  توسط سران کشورهای مطرح جهان برای اقامت در ایران گفت: این اتفاق دلایل بسیاری دارد، وقتی شخصی وارد یک هتل شود با فضای متفاوتی مواجه خواهد شد که یکی از آنها کیفیت خدمات و دیگری معماری هتل است و هر دو در انتخاب هتل تاثیر بسیاری زیادی دارند.

مسئله‌ی مهم بعدی بحث بازاریابی و برندینگ است؛ این که شخص بداند چه برندهایی به بازارهای موجود در اینجا اتکا کرده و سرمایه‌گذاری کرده‌اند و موضوع بعدی نیز مسئله‌ی قیمت است. سطح قیمت‌های یک هتل می‌تواند تعیین کننده‌ی ویژگی‌های هتل باشد که اگر این مسائل مطرح نشود به طور حتم هتل شکست خواهد خورد. لذا تمامی مسائل ذکر شده باید در کنار یکدیگر باشند. از طرف دیگر فکر می‌کنم که این مسئله بسیار واضح است که هتل اسپیناس پالاس جزو سه هتل برتر ایران است، پس وقتی شخصی به ایران می آید و قصد اقامت در هتل را دارد، احتمال انتخاب هتل اسپیناس پالاس نسبت به سایر هتل های پایتخت بسیار بالاتر است.

ماریو کاندیاش دلیل حمایت هتل اسپیناس پالاس برنامه‌هایی مانند استارت‌آپ ویکند مدوتک را اینگونه توصیف کرد: هر برند یک معنی دارد، مثلا برند ماشین، ساعت و عینک هر کدام معنی خاصی دارند و زمانی که برای ارائه‌ی برندها فرصت آفرینی شود، خطی از معانی برندهای مختلف به وجود خواهد آمد و این برای اسپیناس پالاس بسیار مهم است که در کنار این برندها حضور داشته باشد، چرا که در وهله‌ی اول اسپیناس پالاس می‌خواهد در بستر جامعه فعالیت کند و از طرفی دیگر حمایت از نیروهای جوان ارزش بسیار بالایی داشته و این موضوع نه تنها برای ما بلکه قطعا برای همه بسیار حائز اهمیت است. پس قطعا اسپیناس پالاس می خواهد بخش مهمی از این استارت‌آپ ویکند باشد.

منبع

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *