تهران ، ولیعصر
021-987654

۹ نکته محلی SEO از کارشناسان برتر

در اوایل این ماه، بازاریابان از سراسر جهان به آخرین کنفرانس مجازی LocalU که توسط دانشگاه محلی برگزار شد، پیوستند.

موضوعات سمپوزیوم مملو از نکات بازاریابی محلی از کارشناسان برتر در مورد همه چیز، از رسیدگی به بررسی های جعلی، پیش بینی SEO، و موارد دیگر بود.

شرکت‌کنندگان در طول هر جلسه در توییتر بحث‌های پر جنب و جوش داشتند و نکات مفید و ملموس سخنرانان را برجسته می‌کردند.

در زیر نکات مهم هر سخنران و جلسه مربوط به آنها آمده است.

۱. اول برای مشتریان بنویسید و دوم برای گوگل

چارلی هانت، ProofContent

اعتبار تصویر: LocalU.org

“اگر فقط برای الگوریتم Google محتوا بنویسید (و نه ابتدا کاربران)، از رتبه های برتر خود حذف خواهید شد.”

شناسه‌های محلی را بر اساس آنچه مشتریان قبلاً جستجو می‌کنند، درج کنید. خواه این محله، شهرستان، شهر و غیره باشد.

صفحات اختصاصی برای سوالات متداول برتر مشتریان خود ایجاد کنید. این نیاز به پاسخگویی مجدد به این سوالات را کاهش می دهد.

نقاط فروش منحصر به فرد خود (USP) را شناسایی کنید. اگر مطمئن نیستید که اینها چیست، با مشتریان خود صحبت کنید تا آنها را شناسایی کنید.

Charli Huntاعتبار تصویر: Twitter.com، اسکرین شات گرفته شده توسط نویسنده آوریل ۲۰۲۲

۲. مناقشه ۱ بررسی غیرقانونی معادل ۱۱ بررسی مثبت است

اعتبار تصویر: LocalU.org

کرتیس بوید، شرکت شفافیت

مخالفت با نظرات جعلی سودمند است. بررسی‌های غیرقانونی برای رتبه‌بندی‌ها مضر هستند، که ثابت شده است به درآمد آسیب می‌زند.

حذف نظرات منفی قانونی هدف نیست. بررسی های به دست آمده خوب هستند. بررسی های خریداری شده نیست. ساکت کردن مشتریان واقعی خوب یا مشروع نیست. موضوع این نیست.

رئیس شما نباید از شما بخواهد که شرکت را بررسی کنید، مگر اینکه در Glassdoor باشد. برترین انواع نظرات جعلی مربوط به فروشندگان، صاحبان مشاغل، کارکنان فعلی، مشتریان غیرواقعی، و دسته‌های نقد و بررسی شخص ثالث است.

بررسی‌های جعلی را در برنامه تلفن همراه در مقابل دسکتاپ به چالش بکشید. داشتن داده‌هایی برای نشان دادن جعلی بودن نظرات، تقریباً ۳۸۰ برابر بیشتر از میزان موفقیت حذف می‌شوند.

اگر با یک دسته نقد منفی مواجه شده اید، بهتر است با استفاده از تالار گفتمان راهنمای GBP با یک متخصص محصولات Google کار کنید.

۳. با استفاده های عملی استودیوی داده های Google

هوشمندتر کار کنید

اعتبار تصویر: LocalU.org

آماندا جردن، ریکتی رو

با GDS، زمان کمتری را صرف بررسی داده‌های خود خواهید کرد. شما می توانید گزارش های سئوی محلی ایجاد کنید که نه تنها برای شما، بلکه برای مشتریان شما به راحتی قابل هضم باشد. الگوهای زیادی برای اتصال و بازی با داده‌هایتان ایجاد شده است.

“از Data Studio برای پیدا کردن و دسته بندی کلمات کلیدی و یافتن راه های جدید برای استفاده از داده هایی که ارائه می کنند استفاده کنید.”

ارتباط‌های رایگان بسیاری با GDS برای کمک به یکپارچه‌سازی داده‌های شما وجود دارد، مانند Google Analytics، BigQuery، Google Sheets، Search Console و موارد دیگر.

علاوه بر این، ابزارهای اتصال دهنده رایگان برای GDS، از جمله Ahrefs، ContentKing، DeepCrawl، SEMRush و موارد دیگر وجود دارد.

از کنترل‌های داده در Data Studio استفاده کنید. آنها به شما امکان می دهند داده ها را بر اساس تاریخ، نوع بازدیدکننده، نوع دستگاه و موارد دیگر دستکاری کنید.

۴. با تلاش های خود برای مبارزه با هرزنامه ها استراتژیک باشید

اعتبار تصویر: LocalU.org

جوی هاوکینز، استرلینگ آسمان

درصد فهرست‌های جعلی بسته به صنعت بسیار متفاوت است. تعمیر درب گاراژ، خودروهای ناخواسته و آسیب های شخصی برترین صنایع با فهرست های جعلی بودند.

“۸۷.۶٪ از لیست های تعمیر درب گاراژ هرزنامه بود. این برای برندها بسیار مضر است و چرا مبارزه با هرزنامه می تواند به برندهای قانونی کمک کند.”

مبارزه با هرزنامه یک استراتژی بلندمدت نیست، اما چیزی است که باید سعی کنید آن را دنبال کنید. هرزنامه همیشه می‌تواند برگردد، و Google همیشه همه دستورالعمل‌های آنها را اجرا نمی‌کند.

اگر لیست های تکراری وجود دارد، یکی را حذف نکنید. ادغام لیست ها در واقع می تواند به آنها در رتبه بندی کمک کند.

اگر در صنعتی هستید که دارای مقادیر متوسطی از فهرست‌های هرزنامه است، احتمالاً ارزش وقت گذاشتن را برای گزارش دادن دارد.

۵. ما فقط از افرادی خرید می کنیم که می شناسیم، دوست داریم و به آنها اعتماد داریم

اعتبار تصویر: LocalU.org

متیو هانت، اتوماسیون ولف

از LinkedIn به عنوان یک منبع قابل اعتماد به جای یک غریبه استفاده کنید. روابط در نظرات ایجاد می شوند، نه در پست ها.

با ۱۱ تعامل مختلف، در ۴ مکان مختلف، ۷ ساعت طول می کشد تا اعتماد یک کاربر را به خود جلب کنید تا فرصتی برای کار با آنها ایجاد کنید و به آنها بفروشید.

از لینکدین با محتوای کوتاهی که کاربران می توانند کشف کنند، استفاده کنید. سپس، در جایی که نوعی تعامل (دوره، وبینار و غیره) وجود دارد، محتوای طولانی ایجاد کنید. از آنجا، یک جامعه اعتماد ایجاد کنید تا کاربران همچنان به شما مراجعه کنند.

مطمئن شوید که یک نمایه شخصی دارید، نه فقط یک صفحه شرکت. یک عنوان شخصی قانع‌کننده ایجاد کنید که نشان دهد چه کسی هستید و چه می‌کنید.

فرمول برنده برای عنوان شخصی: نقش + تخصص + ارزش.

۶. محتوای بدون داده منجر به نتایج ضعیف می شود

اعتبار تصویر: LocalU.org

آموزنده نوح، دو اکتبر

محتوای خود را بر اساس اهداف مشتری، جمع‌آوری داده‌ها، پاک کردن داده‌ها و سپس ایجاد موضوعات بر اساس این داده‌ها بسازید.

آنچه برای شما سودآورتر است را بازاریابی کنید. مطمئن شوید که از مشتریان خود بپرسید که بزرگترین پولسازهای آنها در طول فرآیند ورود شما چه کسانی هستند.

Google برای دانستن اینکه چه چیزی را نشان دهد مشکل دارد، به همین دلیل مهم است که به وضوح مشخص کنید محتوای شما در مورد چیست.

تفاوت زیادی بین روندهای جستجو از پیشنهاد خودکار Google SERP و Google Trends وجود دارد. پیشنهاد خودکار شخصی‌سازی شده است، در حالی که Trends اینطور نیست.

۷. نزدیکی با به روز رسانی مجاورت بسیار مهم تر است

اعتبار تصویر: LocalU.org

یان گیلبرت و کولان نیلسون، استرلینگ اسکای

هر چه به فهرست کسب‌وکار نزدیک‌تر باشید، احتمال رتبه‌بندی آن فهرست بیشتر می‌شود.

به‌روز رسانی مجاورت به لطف تنوع در بسته‌های نقشه، امکان رتبه‌بندی بسیاری از فهرست‌های کسب‌وکار را فراهم کرده است.

کلمات کلیدی بدون مکان بیشترین تأثیر را داشتند.

کلمات کلیدی در نام کسب و کار شما مانند گذشته ساده نیستند. از کلمه کلیدی

استفاده نکنید

اعتبار تصویر: LocalU.org

پر کردن به عنوان یک استراتژی. Google در تلاش است تا پوندهای هرزنامه را متعادل کند در حالی که به کسب و کارهای واقعی اجازه رتبه بندی می دهد.

برترین موارد اقدام از به‌روزرسانی مجاور عبارتند از:

  • روی کلمات کلیدی صریح تمرکز کنید
  • املاک و مستغلات GBP بیشتری ایجاد کنید
  • از تبلیغات برای هدف قرار دادن مجدد در مناطقی که رتبه یا کشش خود را از دست داده اید استفاده کنید
  • برای به حداقل رساندن آسیب به دنبال طیف وسیع تری از کلمات کلیدی بروید
Charli Hunt discusses writing content for users, not an algorithm.اعتبار تصویر: Twitter.com، اسکرین شات گرفته شده توسط نویسنده آوریل ۲۰۲۲

۸. پیش‌بینی سئو می‌تواند به پاسخ به سوالات کلیدی کسب‌وکار از طرف سهامداران کمک کند

اعتبار تصویر: LocalU.org

اندرو شاتلند، راهنمای SEO محلی

سوالات کلیدی که ذینفعان می خواهند به آنها پاسخ داده شود عبارتند از:

  • چقدر میخواهم از این کار بروم؟
  • چه مدت طول می کشد؟
  • ROI چیست؟

پیش‌بینی سئو باید منحصربه‌فرد بودن و اهداف کسب‌وکار را در نظر بگیرد. بیشتر از استفاده از تجربیات و داده های خود برای پیش بینی انجام دهید.

گاهی اوقات پیش‌بینی‌های دقیق اهمیتی ندارند، به شرطی که واقع بینانه عمل کنید و انتظارات خوبی برای خود ایجاد کنید. برای خوب به نظر رسیدن و تأیید بودجه، پیش‌بینی‌ها را به اشتباه بزرگ نکنید.

یک روش علمی خوب، امتیاز RICE است. (دستیابی به x تأثیر x اطمینان)/ تلاش = امتیاز RICE.

با این حال، یک امتیاز RICE خوب ممکن است درآمد زیادی نداشته باشد، حتی اگر اجرای آن آسان باشد. تعیین کنید چه چیزی مهمتر است: درآمد بالا یا امتیاز RICE بالا؟

۹. شما موظف هستید که از واقعی بودن نظرات خود مطمئن شوید

اعتبار تصویر: LocalU.org

مایک بلومنتال، نزدیک رسانه

این کسب‌وکار مسئول نحوه عملکرد پلت فرم بازبینی و همچنین رفتارهای شرکت‌های مدیریت سئو و شهرت است.

دستورالعمل‌های جدید بازاریاب تجاری FTC عبارتند از:

  • دریچه بازبینی وجود ندارد
  • بدون نمایش بررسی انتخابی
  • با نظرات مثبت و منفی باید به یک اندازه برخورد شود
  • مشوق‌ها باید صریح باشند

سرکوب مرور کار نمی کند. مشتریان می توانند تفاوت بین سایت شما و نظرات Google را ببینند.

لازم نیست محتوای بازبینی توهین‌آمیز یا نامناسب را منتشر کنید. اطمینان حاصل کنید که یک TOS واضح در سایت خود منتشر کرده اید که دستورالعمل های FTC را توضیح می دهد و هر چیزی را که مطابق با این دستورالعمل ها باشد منتشر کنید.

خلاصه

سمپوزیوم مجازی LocalU تمرکز زیادی روی به‌روزرسانی‌های واقعی داشت که بر کسب‌وکارها تأثیر می‌گذارد، و همچنین نکات محتوایی که می‌تواند به هر کسی که یک کسب‌وکار فیزیکی یا فهرست دارد کمک کند.

اگر اطلاعات دقیق‌تری در مورد جلسات می‌خواهید، حتماً به مکالمه #LocalU در توییتر بپیوندید و با بلندگوها ارتباط برقرار کنید. همچنین می‌توانید دسترسی فوریرا خریداری کنید > از دانشگاه محلی اینجا.

در پایان کنفرانس، دانشگاه محلی بازگشت خود را به رویدادهای حضوری اعلام کرد. آنها در ۲۸ ژوئیه میزبان LocalU Advanced در دنور، CO خواهند بود. اگر مایل به شرکت هستید، حتماً برای اطلاعات بیشتر با دانشگاه محلی به‌روز باشید.


تصویر ویژه: MaDedee/Shutterstock

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *