تهران ، ولیعصر
021-987654

اپل تبلیغات جدیدی را در اپ استور ارائه می دهد

اوایل ماه گذشته، اپل به placements در فروشگاه برنامه Apple در یک دعوت نامه ایمیلی برای توسعه دهندگان.

شایعات درست است –  اپل رسماً دو مکان تبلیغاتی جدید را معرفی کرد: تب Todayو محل تبلیغات صفحه محصول.

گسترش دسترسی خود با تبلیغات برگه امروز

از فوراً شروع، تبلیغ‌کنندگان می‌توانند برنامه خود را در صفحه اول فروشگاه برنامه اپل به نمایش بگذارند – مکانی که اعضای تحریریه اپ استور قبلاً آن را انتخاب کرده بودند.

چرا این مهم است؟

تاکنون، موجودی Apple Ads بر کمپین‌های جستجو متمرکز بود، جایی که تقاضا فقط با حجم جستجو و انواع تطابق کلمات کلیدی قابل دریافت بود.

برگه Today می‌تواند یکی از اولین مکان‌هایی باشد که کاربران هنگام بازدید از فروشگاه برنامه وارد می‌شوند. هنگام ایجاد آگاهی از نام تجاری، جلو و محور بودن یک کاربر جدید بالقوه بسیار مهم است.

قرار دادن تبلیغات برگه Today به بازاریابان این امکان را می دهد که برای افزایش آگاهی، بودجه تبلیغات را متنوع تر کنند.

بنابراین، این مکان تبلیغاتی جدید چگونه خواهد بود؟

در برگه امروز، زمانی که کاربر در فید «امروز» خود پیمایش می‌کند، مکان‌های تبلیغات به این شکل خواهند بود:

New ad placements now available on iPhones in the Apple App store.اعتبار تصویر: Searchads.apple.com، اکتبر ۲۰۲۲

بازاریابان باید ابتدا یک صفحه محصول سفارشی را در App Store Connect راه‌اندازی کنند تا از تبلیغات برگه Today استفاده کنند.

شرایط بیشتری برای صفحه محصول سفارشی برای ارائه تبلیغات در برگه امروز وجود دارد:

  • شامل حداقل چهار (۴) دارایی پرتره، یا
  • حداقل پنج (۵) دارایی چشم انداز را شامل شود

هنگامی که صفحه محصول سفارشی شما در App Store Connect تأیید شد، از طریق تأیید ثانویه در تبلیغات جستجوی Apple برای استفاده برای مقاصد تبلیغاتی انجام می‌شود.

پرداخت برای بازی با قرار دادن آگهی در صفحه محصول

این مکان تبلیغاتی جدید جایی است که چیزها شروع به جالب شدن می کنند.

تبلیغ‌کنندگان می‌توانند برنامه‌های خود را در صفحات محصول جداگانه در فروشگاه برنامه اپل به نمایش بگذارند.

هنگامی که کاربران در حال مرور صفحه محصول یک برنامه خاص هستند، یک آگهی جدید در قسمتی به نام «شما ممکن است دوست داشته باشید» در پایین ظاهر می‌شود.

نمونه ای از این قرار دادن آگهی در زیر آمده است:

Apple's new Product Page ad placement shows in the You Might Also Like section.اعتبار تصویر: Searchads.apple.com، اکتبر ۲۰۲۲

در حال حاضر، این قرار دادن آگهی برای همه کشورها به جز چین در دسترس است.

راه اندازی تبلیغات

صفحه محصول مشابه انواع تبلیغات موجود مانند کمپین های جستجو یا برگه جستجو عمل می کند – تبلیغات بر اساس دارایی های موجود در صفحه محصول برنامه شما، از جمله نام برنامه، نماد و زیرنویس تنظیم می شود.

تبلیغات صفحه محصول می‌توانند در همه دسته‌ها اجرا شوند، یا می‌توانید آن‌ها را به گونه‌ای اصلاح کنید که دسته‌های خاصی را که انتخاب می‌کنید شامل شود.

بنابراین، چه چیزی این قرار دادن آگهی را تا این حد بحث برانگیز می کند؟

برخی از کاربران، از جمله توییتی از فلوریان مولر، سریع بوده‌اند. برای انتقاد از این حرکت قدرتمند اپل، اظهار داشت که این روش دیگری است که تبلیغ‌کنندگان باید برای شرایط نام تجاری خود برای نمایش آگهی در صفحه محصول خود هزینه کنند تا از آن در برابر رقبا محافظت کنند.

اپل می‌خواهد درآمد تبلیغاتی خود را در آینده نزدیک سه برابر کند و یکی از راه‌های مطمئن برای رسیدن به آن می‌تواند این باشد که مارک‌ها بر اساس شرایط خودشان مناقصه بدهند و فضای رقابتی‌تر را افزایش دهند.

بررسی دقیق گسترش تبلیغات اپل از متا انجام می شود. شرکت مادر فیس بوک به صورت عمومی بررسی شد استراتژی اپل برای معرفی ویژگی‌های حفظ حریم خصوصی پیشرفته‌ای که از ردیابی دقیق عملکرد تبلیغات توسط اشخاص ثالث جلوگیری می‌کند، همگی در عین حال گسترش تجارت تبلیغاتی خود.

خلاصه

گسترش آگهی‌های اپل اکنون گزینه‌های موجودی آگهی آن را دو برابر کرده است. در حالی که این حرکت به بازاریابان کمک می کند تا استراتژی بازاریابی خود را متنوع کنند، اما بدون هزینه انجام نمی شود.

این سوال پیش می‌آید که آیا پیشرفت‌های حریم خصوصی اپل صرفاً بر حریم خصوصی کاربر متمرکز است یا شبکه تبلیغاتی آن را برای کسب سود بی‌سابقه تقویت می‌کند.

به ما بگویید – آیا قرار دادن تبلیغات جدید اپل را امتحان خواهید کرد؟ چرا یا چرا نه؟


تصویر ویژه: Primakov/Shutterstock

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *