Brave یک ویژگی جدید به نام بحث و گفتگو را اعلام می کند که هدف آن حذف کاستی های موتورهای جستجوی سنتی با نمایش نتایج بیشتر از انجمن های وب است.
بحثها نتایج را در Brave Search با مکالمات واقعی مرتبط با جستار افزایش میدهند. هدف نهایی این است که اطلاعاتی در مورد آنچه افراد واقعی در مورد یک موضوع می گویند به کاربران ارائه شود.
Brave Search، که توسط همان توسعهدهنده مرورگر وب منبع باز ساخته شده است، در تلاش است تا بر “هرزنامه SEO” غلبه کند، که آن را به عنوان محتوای ساخته شده برای موتورهای جستجو به جای انسان تعریف میکند.
Brave به دنبال حفظ حریم خصوصی و ارائه نتایج جستجوی مفیدتر است
با هدف حذف اولویتهای کپی متمرکز بر بازاریابی و تولید شده توسط ماشین، بحثها در Brave Search موضوعات انجمن را در Reddit و Stack Exchange میکند.
سپس هر زمان که الگوریتم جستجوی مرورگر آنها را مرتبط بداند، نتایج در یک کادر شکست نشان داده میشوند. Brave قصد دارد به زودی منابع بیشتری را برای بحث اضافه کند.
برو انتظار دارد که این نتایج در هر دو مرورگر دسکتاپ و تلفن همراه خود موجود باشد، برای کاربرانی که سؤالاتی در مورد محصولات، رویدادهای جاری، سفر، برنامهنویسی و کدنویسی رایانهای، یا سؤالات بسیار خاص دارند، مفید باشد.
Brave Search که اخیراً از ۱۲ میلیون درخواست روزانه فراتر رفته است، جایگزینی با محوریت حریم خصوصی برای Google ارائه می دهد. Discussions تعهد Brave به عدم ردیابی کاربران را حفظ می کند، در حالی که به دنبال ارائه نتایج جستجوی مفیدتر است.
این تنها اولین قدم در تلاشهای Brave برای گسترش جذابیت موتور جستجوی خود با ارائه نتایج با کیفیت بالاتر است.
ابتکار بعدی آن عینکهای شجاع خواهد بود که به کاربران این امکان را می دهد که جستجوها را بر اساس فیلترها و قوانین خود انجام دهند.
ویژگی به عنوان کاربران میآید کیفیت جستجوهای Google را زیر سوال میبرد
در یک موضوع Reddit از ۱۹ آوریل، کاربر PizzaInteraction این سوال را مطرح کرد، “آیا شخص دیگری فکر میکند کیفیت جستجوی Google به سرعت کاهش یافته است؟”
این موضوع که در r/NoStupidQuestions ارسال شده بود، بیش از ۴۰۵۰۰ رای مثبت و نزدیک به ۳۰۰۰ پاسخ در زمان نگارش این مقاله دریافت کرده بود که بسیاری از آنها از این موضع حمایت میکردند که تاکتیکهای SEO تأثیر منفی بر نتایج بر غول موتور جستجو گذاشته است.
در نظر بالا، کاربر Pierson230 گفت:
«میبینم که «Reddit» را اغلب به جستجو اضافه میکنم، زیرا حداقل به افراد نشان میدهد که چیزی شبیه به سؤالی که من دارم میپرسند/پاسخ میدهند. هیچ چیز بدتر از پیوند دادن به دسته ای از «مقالات» بد نوشته شده درباره ۱۰ بهترین ویجت با پیوند به محصولات آمازون در متن پیام نیست.»
این موضوع پس از یک پست وبلاگ ویروسی از وبلاگ نویس موتور جستجو DKB در ۱۵ فوریه، با عنوان “جستجوی Google در حال مرگ است” آمده است. این مقاله ادعا میکند که افزایش مداوم جستجوهای Google با استفاده از عبارت “Reddit” وجود داشته است که به اعتماد کاربران به پاسخهای سایت اجتماعی نسبت داده میشود.
منبع: Brave
تصویر ویژه: Faber14/Shutterstock