بهروزرسانیهای فید اصلی فیسبوک این پتانسیل را دارد که دسترسی محتوای شما را بهبود بخشد و برند شما را در مقابل مخاطبان جدید قرار دهد.
Facebook فید اصلی خود را برای کشف محتوای جدید تنظیم میکند و به محض باز کردن برنامه، به کاربران توصیههای شخصیشده ارائه میکند.
یک فید ثانویه حاوی محتوای افرادی است که کاربر با آنها دوست است و صفحاتی را که آنها انتخاب میکنند دنبال کنند.
افزودن یک فید پیشنهادی محتوا که به صورت الگوریتمی ایجاد شده است تقریباً مطمئناً بر توزیع محتوای فیس بوک تأثیر می گذارد.
آیا این چیز خوبی برای بازاریابان است؟
در اینجا خلاصه ای کامل از همه تغییراتی که مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا اعلام کرد، آمده است.
فید صفحه اصلی فیس بوک به دو قسمت تقسیم می شود
زاکربرگ اعلام کرد که فید اصلی فیس بوک به دو تب تقسیم می شود. صفحه اصلی و فید.
صفحه اصلی برگهای است که برای اولین بار هنگام باز کردن فیسبوک میبینید، در حالی که Feed برگهای است که محتوایی را در آن مشاهده کردهاید.
زاکربرگ بر مزایای برگه فید جدید تأکید میکند، که به شما کمک میکند تا با پستهای دوستان و خانواده خود همراه باشید.
برای سازندگان محتوا و کسبوکارهایی که روی افزایش مخاطبان خود در فیسبوک کار میکنند، برگه صفحه اصلی جذابترین بخش اطلاعیههای امروزی است.
برگه Home جدید فیس بوک را به یک موتور کشف تبدیل می کند
برگه صفحه اصلی جدید فیسبوک با تجربهای که مردم به آن عادت کردهاند فاصله دارد.
پیش از این، ممکن است فیس بوک را برای دیدن پستی از یک دوست یا یک صفحه کسب و کار محلی مورد علاقه خود باز کرده باشید.
اکنون ممکن است فیسبوک را باز کنید و محتوای شخصیشدهای را از صفحاتی ببینید که هرگز با آنها درگیر نشدهاید.
بسیاری از نشریات فید جدید را بهعنوان «شبیه TikTok» توصیف میکنند، که درست است زیرا اکنون یک حفره خرگوش بیپایان از توصیههای محتوا است.
از نظر طراحی، برگه Home فیس بوک تفاوت زیادی با فید قدیمی ندارد.
بله، برگه صفحه اصلی حاوی حلقهها و داستانها است، بنابراین ممکن است در نگاه اول مانند TikTok به نظر برسد. با این حال، همچنان پستهای معمولی عکس، ویدیو و متن را نشان میدهد.
حتی محتوای دوستان را خواهید دید که بین پستهای پیشنهادی پراکنده شدهاند، به این معنی که فید بهروزرسانی شده چیزی را از بین نمیبرد.
این بهروزرسانی با ارائه محتوای اضافی که کاربران معمولاً نمیبینند، به تجربه فیسبوک میافزاید.
در نتیجه افزایش پیشنهادات محتوا، افراد و صفحات ممکن است زمان آسان تری برای ایجاد مخاطب در فیس بوک داشته باشند.
در یک پست وبلاگ، فیس بوک توضیح می دهد که چگونه فید Home جدید محتوا را توصیه می کند:
«برگه صفحه اصلی شما از طریق سیستم رتبه بندی یادگیری ماشینی ما به طور منحصر به فرد برای شما شخصی سازی شده است. این سیستم هزاران سیگنال را در نظر می گیرد تا به کاهش درهم و برهمی کمک کند و محتوا را به ترتیبی که فکر می کنیم با ارزش ترین خواهید یافت رتبه بندی می کند. ما روی هوش مصنوعی سرمایهگذاری میکنیم تا محتوای پیشنهادی را در این تجربه رتبهبندی شده به بهترین نحو ارائه دهیم.»
در ماههای آینده، بهتر متوجه خواهیم شد که این بهروزرسانی برای کسبوکارها و بازاریابان چه معنایی دارد.
تغییرات از امروز شروع می شود. وقتی برگه فیدهای جدید را در نوار میانبرها ببینید، متوجه خواهید شد که بهروزرسانی را دارید.
منابع: فیسبوک، Market. /a>
تصویر ویژه: DVKi/Shutterstock