تهران ، ولیعصر
021-987654

Google Ads تغییراتی را در تنظیمات مکان یابی اعلام می کند

Google Ads از ماه مارس، تغییرات آتی در تنظیمات مکان یابی در انواع کمپین را به اطلاع تبلیغ‌کنندگان می‌رساند.

هدف این تغییرات ساده‌سازی و تراز کردن فرآیند هدف‌یابی است و ایجاد کمپین‌های مؤثر برای تبلیغ‌کنندگان را بصری‌تر می‌کند.

این مقاله به تشریح آنچه رخ می‌دهد، چرا و چگونه بر کمپین‌های شما تأثیر می‌گذارد، می‌پردازد.

تغییر در تنظیمات هدف

یکی از تغییرات کلیدی که بر تنظیمات هدف تاثیر می گذارد، حذف گزینه “علاقه جستجو: افرادی که مکان های مورد نظر شما را جستجو می کنند” توسط گوگل حذف می شود.

Google می‌گوید این گزینه نرخ پذیرش پایینی دارد و متوجه شد که به طور مؤثر از آن استفاده نمی‌شود.

تبلیغ‌کنندگان همچنان می‌توانند گزینه‌های «حضور یا علاقه» یا «حضور» را هدف قرار دهند که با اهداف تبلیغاتی بیشتر کمپین‌ها هماهنگی بیشتری دارد.

گزینه کنار گذاشتن «حضور یا علاقه: افرادی که در مکان‌های مستثنی‌شده شما هستند، به طور منظم در آن حضور دارند یا به مکان‌های مستثنی شده شما علاقه نشان داده‌اند» نیز حذف خواهد شد.

به گفته Google، بسیاری از تبلیغ‌کنندگان این گزینه را گیج‌کننده می‌دانند و تأثیر کمی بر عملکرد کمپین دارد.

اما، کمپین‌ها به حذف افراد در مکان‌های مستثنی شده ادامه خواهند داد.

Google این تغییرات را آزمایش کرده و با ده‌ها تبلیغ‌کننده مصاحبه کرده است تا بفهمد چگونه استفاده و عملکرد آنها تأثیر می‌گذارد.

Google قصد دارد تنظیمات مکان یابی را در انواع کمپین تراز کند و تجربه هدف گذاری را برای تبلیغ کنندگان بهبود بخشد.

این برای تبلیغ‌کنندگان چه معنایی دارد؟

این تغییرات فرآیند هدف‌یابی در Google Ads را ساده‌تر می‌کند و راه‌اندازی کمپین‌ها و دستیابی به اهداف را آسان‌تر می‌کند.

در حالی که ممکن است برخی از تبلیغ‌کنندگان از گزینه‌هایی که Google حذف می‌کند استفاده کرده باشند، گفته می‌شود که تأثیر کمی بر عملکرد دارند.

این تغییرات را هنگام ایجاد کمپین های جدید یا به روز رسانی موجود در نظر داشته باشید.

تبلیغ‌کنندگان باید آماده باشند تا تنظیمات هدف‌یابی خود را در ماه مارس تنظیم کنند تا از این تغییرات بهره‌مند شوند.


تصویر ویژه: olesia_g/Shutterstock

منبع: Google

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *