تهران ، ولیعصر
021-987654

Google Ads مقادیر تبدیل سفارشی را برای بازدید از فروشگاه فعال می کند

کسب و کارهایی که از Google Ads برای افزایش بازدید از فروشگاه استفاده می کنند، اکنون کنترل بیشتری بر قیمت پیشنهادی هوشمند با قابلیت تنظیم قوانین ارزش تبدیل سفارشی دارند.

قوانین ارزش تبدیل به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد نشان دهند که یک هدف تبدیل چقدر ارزش دارد.

مناقصه هوشمند هزینه‌ها را در حدود مقادیر تعیین‌شده توسط کسب‌وکار بهینه می‌کند.

اگر می‌خواهید برای تبلیغات طراحی‌شده برای رساندن فروش در فروشگاه به مکانی فیزیکی پیشنهاد بیشتری بدهید، اکنون می‌توانید این کار را انجام دهید.

قبل از این به‌روزرسانی، Google Ads قوانین ارزش تبدیل را به طور یکسان برای همه اقدامات تبدیل اعمال می‌کرد.

علاوه بر تنظیم مقادیر تبدیل خاص برای بازدید و فروش از فروشگاه، می‌توانید مقادیر را در سطح کمپین انتخاب کنید.

اگر چندین کمپین برای تبلیغ بازدید از فروشگاه اجرا می‌کنید، می‌توانید مقدار بالاتری را به یکی نسبت به دیگری اختصاص دهید.

Google مثال زیر را در یک پست وبلاگ ارائه می دهد:

«به عنوان مثال، می‌توانید مقادیر پیش‌فرض بازدید از فروشگاه یا فروش فروشگاه را در سطح کمپین تنظیم کنید: می‌توانید ارزش بازدید از فروشگاه خود را برای کمپین‌هایی که اقلام بلیط بزرگ را تبلیغ می‌کنند ۱۰۰ دلار و برای کمپین‌هایی که قیمت پایین‌تر یا پایین‌تر را تبلیغ می‌کنند، ۱۰ دلار تعیین کنید. -محصولات حاشیه.”

Google Ads Enables Custom Conversion Values For Store Visitsاعتبار تصویر : عکس صفحه از https://support.google.com/google-ads/answer/12487857/، سپتامبر ۲۰۲۲

Google خاطرنشان می کند که این ویژگی را به موقع برای فصل تعطیلات که کسب و کارها با نوسانات فروش در فروشگاه مواجه می شوند، ارائه می کند.

این زمان ایده آلی برای استفاده از توانایی تنظیم قوانین ارزش تبدیل برای فروش آفلاین در مقابل فروش آنلاین است.

علاوه بر این، می‌توانید قوانینی را برای بازدید از فروشگاه یا فروش براساس شرایط موقعیت جغرافیایی، مخاطبان یا دستگاه‌ها تنظیم کنید.

>

Google مثال دیگری ارائه می دهد:

“… اگر بازدیدهای مخاطبان برنامه وفاداری خود را از فروشگاه ارزشمندتر می دانید، می توانید یک قانون ارزش مخاطب ایجاد کنید که می گوید: “اگر کاربر در بین مخاطبان برنامه وفاداری است، ارزش بازدید از فروشگاه را در ۲ ضرب کنید. “

قابلیت تنظیم مقادیر بر اساس مکان یا دستگاه به این معنی است که می‌توانید ارزش بازدید از فروشگاه را برای مشتریان نیویورک در مقایسه با مشتریان در مناطق دیگر افزایش دهید.

می‌توانید با ورود به حساب Google Ads خود و پیمایش به اندازه‌گیری > تبدیل‌ها > قوانین ارزش، قوانین ارزش تبدیل را تنظیم کنید.

سپس، روی ایجاد قانون ارزش تبدیل کلیک کنید و اطلاعات مورد نیاز را پر کنید.


منبع: راهنمای Google Ads
تصویر ویژه: Rido/Shutterstock

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *