Google نتایج جستجوی خرید را با برچسبهای جدیدی که کوپنها و تبلیغات را برجسته میکنند و امکان مقایسه قیمتها از چندین خردهفروش را بهروزرسانی میکند.
طبق نظرسنجی اخیر گوگل، در میان آمریکاییهایی که قصد خرید در تعطیلات را دارند، ۴۳ درصد درصدد هستند که بیشتر از سال گذشته به دنبال معاملات و فروش باشند.
Google بخش مرکزی تجربه خرید برای مشتریان ایالات متحده است. به طور متوسط، ۶۰٪ می گویند که در دو روز گذشته از ویژگی های Google برای خرید استفاده کرده اند.
برای کمک به جستجوگران در یافتن اقلام مورد نظر خود با بهترین قیمتهای موجود، Google در حال ارائه چندین ویژگی جدید است.
برچسبهای جستجوی جدید Google برای کوپنها و تبلیغات
Google برای مواردی که با استفاده از کد کوپن تخفیف ارائه میکنند، نشان تبلیغاتی را در نتایج جستجو معرفی میکند، مانند «۱۵٪ تخفیف با کد کوپن HOLIDAYS».
علاوه بر این، یک ویژگی جدید برش کوپن به جستجوگران امکان می دهد کدهای تبلیغاتی را برای زمانی که آماده خرید هستند ذخیره کنند.
شایان ذکر است که بینگ با این ویژگی گوگل را شکست داد، زیرا کدهای کوپن را به نتایج جستجو اضافه کرد در ماه اوت. با این حال، اجرای این ویژگی توسط هر شرکت کاملاً متمایز است.
تخفیف ها را کنار هم مقایسه کنید
دادههای Google نشان میدهد که خریداران وبسایتهای زیادی را انجام میدهند. در سال ۲۰۲۲، بیش از نیمی از خریداران ایالات متحده قبل از اینکه تصمیم بگیرند چه چیزی و کجا بخرند، از چندین وب سایت بازدید کردند.
ابزار مقایسه قراردادهای جدید در نتایج جستجوی Google، مشاهده معاملات در میان خرده فروشان را آسان تر می کند. برای مثال، اگر «کت پفی زنانه» را جستجو کنید، Google مقایسه ای کنار هم از معاملات موجود در SERP ها را نشان می دهد.
اطلاعات آماری قیمت
ویژگی اطلاعات آماری قیمت Google به نتایج جستجو میآید تا به خریداران کمک کند آگاهانهتر تصمیمگیری کنند.
اطلاعات آماری قیمت به شما امکان میدهد قیمتها را در بین تاجران و پایین یا بالا بودن قیمت بر اساس مقادیر تاریخی ببینید.
این ویژگیها همه به موقع برای فصل خرید تعطیلات عرضه میشوند.
تصویر ویژه: Vitalii Vodolazskyi/Shutterstock