تهران ، ولیعصر
021-987654

گوگل تبلیغات خدمات محلی بیشتری را در SERP آزمایش می کند

Google در حال آزمایش تبلیغات سرویس محلی بیشتری به ازای هر مجموعه از نتایج جستجو است، با سه آگهی در یک صفحه به جای دو.

جینی ماروین، رابط تبلیغات گوگل، این آزمایش را تأیید می‌کند و می‌گوید هدف افزایش اعتماد مصرف‌کننده به LSA است:

آزمایش Google برخلاف آنچه در نظر گرفته شده است، است، زیرا توجه بیشتری را به مشکل جاری هرزنامه LSA جلب می‌کند.

Google LSA را به سه عدد در هر صفحه افزایش می‌دهد

افزودن یک واحد تبلیغاتی دیگر این پتانسیل را دارد که یک تغییر مثبت برای مشاغلی باشد که خدمات خود را در Google تبلیغ می‌کنند.

با این حال، هرزنامه LSA Google را رایج‌تر می‌کند.

همانطور که در پاسخ‌ها به توییت ماروین اشاره شد، مشکلات متعددی در حال حاضر آگهی‌های خدمات محلی را آزار می‌دهد. مانند:

  • تبلیغات مشاغل جعلی
  • تبلیغات نمایه های کسب و کار با نظرات جعلی
  • تبلیغات نمایه های تجاری که غیرفعال شده اند

با توجه به اینکه هر یک از این بسته‌های تبلیغاتی وعده «غربال شدن توسط Google» را دارند، باید شکاف تضمین کیفیت در جایی وجود داشته باشد.

ماروین به تبلیغ‌کنندگان اطمینان می‌دهد که Google این گزارش‌ها را جدی می‌گیرد:

“ما متعهد هستیم که اطمینان حاصل کنیم که واحد LSA یک تجربه قابل اعتماد برای کاربران و ارائه دهندگان خدمات فراهم می کند. ما گزارش‌های شما را جدی گرفته‌ایم و به کار روی این موضوع ادامه می‌دهیم.»

امیدواریم Google بتواند تعداد LSAهای هرزنامه را قبل از اینکه اعتماد مصرف کننده به واحد تبلیغات را از بین ببرند، بررسی کند.

برای کسب‌وکارهای قانونی که از LSA برای تبلیغ خدمات خود استفاده می‌کنند، این آزمایش به معنای شانس بیشتری برای نمایش آگهی شما در صفحه اول Google است.

اگر متوجه شدید تبلیغات جعلی در کنار تبلیغات شما ظاهر می‌شود، از گزینه گزارش استفاده کنید تا Google را از آن آگاه کنید.


تصویر ویژه: Andrey_Popov/Shutterstock

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *