تهران ، ولیعصر
021-987654

نامه از سردبیر: بله، ما باید در مورد توییتر صحبت کنیم.

نظرات بیان شده در این داستان صرفاً متعلق به نویسنده است و منعکس کننده نظرات و باورهای مجله موتور جستجو یا وابسته به آن نیست.

با سلام، متخصصان سئو، بازاریابان دیجیتال، روزنامه نگاران و ذهن های کنجکاو در میان ما. زیرا من این افتخار را دارم، نه، این افتخار را دارم که اولین “نامه از سردبیر” رسمی خود را به چنین مخاطبان محترمی خطاب کنم.

و به همان اندازه که من از شروع کار در این یادداشت متنفرم: ما باید در مورد توییتر صحبت کنیم.

می دانم، می دانم. شما نمی خواهید در مورد توییتر صحبت کنید. من نمی خواهم در مورد توییتر صحبت کنم. هیچ کس نمی خواهد در مورد توییتر صحبت کند. اما آیا ترجیح می دهید در مورد انتخابات میان دوره ای ایالات متحده صحبت کنید؟ بله، من نه.

بیایید با یک جدول زمانی بسیار گسترده از رویدادها شروع کنیم. می دانید که داستان قدیمی: پسر میلیاردر با رسانه های اجتماعی ملاقات می کند، رسانه های اجتماعی دست به سر و صداهای غالباً بی معنی پسر میلیاردر می زنند و نکته بعدی که می دانید، پسر میلیاردر پیشنهاد (تهدید؟) خرید یکی از این پلتفرم های رسانه اجتماعی را می دهد، اما آن را در محراب و برای خرید واقعی برگردید.

من را ببخش. من به داستان سرایی میل دارم.

و از آن زمان به بعد، ادامه دادن واقعاً دشوار است – حتی برای ما که در سنگر اخبار این صنعت زندگی می کنیم.

هزینه Twitter Blue چقدر است ( یعنی اگر هنوز وجود دارد)؟ آیا واقعاً از کارکنانی که اخیراً اخراج شده اند درخواست بازگشت داده می شود؟ به هر حال «آزادی بیان» چیست، وقتی که جوک در مورد مالک جدید توییتر؟ و، صادقانه – مستودون چیست؟ (من اخیراً به آخرین مورد پیوستم، در واقع – اما این یک داستان برای یک روز دیگر است.)

می دانم که قول داده بودیم در مورد انتخابات صحبت نکنیم، اما – هوو پسر. اگر آنها نبودند، ما تنوع کمی در این چرخه خبری Tech Nerd News™️ داشتیم (که من یک شرکت کننده مفتخر و مشتاق هستم).

همانطور که به یک دوست بی‌حوصله و غیرصنعتی گفتم (انگار به اندازه کافی به عنوان معلم علوم دبیرستان نمی‌تواند با او سروکار داشته باشد)، “من بیزارم که در زندگی شخصی ام به پسر میلیاردر وقت بدهم، اما این تنها چیزی است که می توانم در مورد آن صحبت کنم زیرا، ظاهراً از خودم متنفرم.»

اما پس از آن، یکی از همکاران محترم به نکته خوبی اشاره کرد: چرا هیاهو بر سر اخراج های گسترده توییتر، و به سختی (حداقل، از دید پرندگان) در مورد کسانی که در Meta هستند؟

این بیش از یک نکته منصفانه است.

این حرکت تازه‌ترین اقدام متا برای پخش لباس‌های کثیفش در زمانی است که فکر می‌کند کسی آن را تماشا نمی‌کند. به عنوان مثال، در تعطیلات آخر هفته مهم یا در طول یک چرخه خبری از قبل پر هرج و مرج، زمانی که مثلاً یک چرخه انتخاباتی مهم در ایالات متحده وجود دارد – یا یکی از همتایان آن در صنعت در حال حاضر تیترهای بی پایان را می سازد.

و اینطور نیست که مارک زاکربرگ دقیقاً همان “آدم خوب” اصلی باشد – جهنم، او حتی یک قهرمان غم انگیز هم نیست – و در بهترین حالت، “مردی است که شما را به پرورش زمین های کشاورزی مجازی متهم می کند.” همان همکار مطرح کرد.

به نظر من، هرج و مرج بی وقفه وضعیت در توییتر، خروج از درام آن را دشوار می کند. خیلی چیزها در مورد این تصاحب از همان ابتدا یک آشفتگی کامل بوده است، که با ماسک اوپسی-فقط شوخی-من-در واقع نمی-خواهم-توئیتر بخرم- شروع شد و تا به طور قانونی خطرناک پیامدهای ویژگی verification-aga-ine ).

به بهار ۲۰۱۸ فکر کنید، زمانی که شرکتی که در آن زمان با نام “فیس بوک” شناخته می شد با رگبار بی پایانی از اخبار بد روبرو شد. یعنی زمانی که به نظر می رسید چرخه اخبار ایالات متحده را نمی توان با چیزی جز جلسات کنگره.

مطمئنا، یک دوره انتخابات میان دوره ای دیگر در افق بود. اما ماه‌های زیادی باقی مانده بود تا حواس‌پرتی کافی ایجاد شود، و چند هفته دیگر نگذشته بود که ماسک به عنوان مدیر عامل فناوری Enemy شماره ۱ پس از تبلیغات بسیار (و عجیب) تماس درآمد تسلا.

در واقع، مدتی است که این نوشته با نوسانات ماسک روی دیوار است. اما فقط زمان زیادی است که این الگو تکرار شود، و یکی از همتایان صنعت او بار دیگر کانون توجهات Tech Nerd News Cycle™️ را از بین ببرد – به خصوص که اکثر شما طبق نظرسنجی خود ما، هنوز آماده ترک Twitter نیستند.

اما من به آن زمان می دهم. و در طول این مدت، سؤالات من حول محور چیزهایی است که برای ماسک باقی خواهد ماند.

اگر تعداد زیادی از کاربران و تبلیغ‌کنندگان به طور یکسان از پلتفرم فرار کنند (و به هر حال، در نهایت پول و زمان خود را کجا خواهند برد؟)، و تعداد کافی مدیران کلیدی استعفا – نمی‌دانم آیا توییتر به یک اتاق پژواک توخالی از اعلامیه‌های یک مرد تبدیل می‌شود. به هر حال، اگر یک شخص فوق‌العاده ثروتمند در جنگل فریاد بزند و کسی در اطراف نباشد که صدایش را بشنود، آیا صدا می‌دهد؟

در آن یادداشت – فکر می کنم به اندازه کافی برای یک روز در مورد توییتر صحبت کرده ام. و به طرز شگفت انگیزی، موارد خبردار دیگری نیز در این هفته وجود داشت که توجه من را به خود جلب کرد:

  • ما انسان‌های فانی ساده (با نام مستعار، کاربران YouTube) احتمالاً کنترل کمتری بر تعداد دفعات مشاهده تبلیغات مشابه خواهیم داشت. Google فرکانس هدف را تعیین کرد. برای کمپین‌های YouTube در اوایل این هفته، به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد تا تعداد دفعات نمایش یک آگهی را کنترل کنند. مت ساترن، نویسنده ارشد اخبار SEJ به اینجا وارد می شود .

  • جان مولر به شایعات Reddit در مورد هشدارهای کنسول جستجو در مورد قابلیت استفاده از تلفن همراه که منجر به افت رتبه می شود، پاسخ داد. اما طبق گفته مولر، احتمالاً اصلاً ارتباطی با قابلیت استفاده از تلفن همراه نداشت و بیشتر با کیفیت محتوا ارتباط داشت. راجر مونتی در اینجا می نویسد: این یک مطالعه موردی است، در مورد اینکه چگونه واضح ترین دلیل برای چیزی است اتفاق همیشه دلیل درستی نیست… این تنها بدیهی ترین دلیل است.”
  • مدیران رسانه‌های اجتماعی، خوشحال باشید: اینستاگرام توانایی زمان‌بندی پست‌ها و حلقه‌ها را در برنامه تلفن همراه تا ۷۵ روز قبل ارائه می‌کند. در نهایت. داستان کامل اینجا.

وای! چه هفته ای برای نوشتن اولین نامه ام. از خواندن متشکریم – به قول آقایی که اخیراً با او قرار ملاقات گذاشتم، “این خیلی لذت بخش بود.”

تا دفعه بعد،

AZW

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *