تهران ، ولیعصر
021-987654

لینکدین نتایج جستجو را برای پست ها بهبود می بخشد

مجموعه‌ای از پیشرفت‌ها در سیستم جستجوی لینکدین برای پست‌ها به آن امکان می‌دهد نتایج سریع‌تر و مرتبط‌تری را در یک رابط کاربری ساده‌شده ارائه دهد.

LinkedIn سفر توسعه معماری سیستم جدید را شرح می دهد و در عین حال پیچیدگی سیستم قدیمی خود را توضیح می دهد.

نتایج جستجوی پست‌ها قبلاً توسط دو نمایه ارائه می‌شد – یکی برای پست‌ها در فید اصلی LinkedIn و دیگری برای مقالات.

ماهیت پیچیده کار را دشوار می کرد، بنابراین لینکدین تصمیم گرفت این دو شاخص را جدا کند. لینکدین در یک پست وبلاگ جدید کل فرآیند را با جزئیات طاقت فرسا نشان می دهد.

در اینجا در یک نمودار خلاصه شده است:

LinkedIn Improves Search Results For Postsاعتبار تصویر: اسکرین شات از مهندسی. linkedin.com/blog/2022/بهبود-پست-جستجو-در-لی nkedin، آگوست ۲۰۲۲.

 

بسیاری از اطلاعاتی که LinkedIn به اشتراک گذاشته است برای مهندسین نرم افزار است. در این پست، از جزئیات فنی صرف نظر می کنم و توضیح می دهم که تغییرات برای کاربران عادی لینکدین چه معنایی دارد.

جستجوی پست لینکدین نتایج سریع‌تر و مرتبط‌تری ارائه می‌دهد

برای مرتبط‌تر کردن نتایج جستجو، LinkedIn تصمیم گرفت سیستمی ایجاد کند که جنبه‌های زیر را در نظر بگیرد:

  • ارتباط پست با یک پرس و جو
  • کیفیت پست
  • شخصی سازی
  • نیت کاربر
  • نامزدی
  • تازگی/تازه

LinkedIn می گوید سیستم جدیدش باید نتایج را از منابع مختلف نیز ارائه دهد.

LinkedIn از چندین تکنیک یادگیری ماشینی برای برآوردن انتظارات جستجوگر برای برآورده کردن این اهداف برای ارتباط و تنوع استفاده می‌کند.

علاوه بر این، LinkedIn رتبه‌بندی‌های انسانی را برای نتایج جستجو جمع‌سپاری کرد و از داده‌ها استفاده کرد تا اطمینان حاصل کند که سیستم جدیدش از آستانه خاصی برای کیفیت برخوردار است.

LinkedIn اشاره می کند که داده های حاشیه نویسی انسانی جمع سپاری شده نیز داده های آموزشی ارزشمندی را برای بهبود رتبه بندی نتایج ارائه می دهد.

سیستم جدید در مقابل. سیستم قدیمی

سیستم جدید LinkedIn که با یادگیری ماشینی طراحی شده است، سیستم قدیمی را به روش‌های زیر بهبود می‌بخشد:

  • ارتباط: با استفاده از سیگنال‌های عمیق‌تر و هم‌زمان برای اهداف، علایق و وابستگی اعضا، شخصی‌سازی را امکان‌پذیر می‌کند.
  • تنوع: کشف محتوای ویروسی بالقوه برای جستارهای پرطرفدار را افزایش می‌دهد و تکرار محتوای مشابه را کاهش می‌دهد.
  • رتبه‌بندی: از فراداده‌های مربوط به پس از این فهرست برای بهبود رتبه‌بندی پست‌ها در صورت ترکیب با انواع دیگر نتایج استفاده می‌کند.
  • ناوبری: دارای یک رابط کاربری جدید است که به افراد اجازه می‌دهد پست‌های یک نویسنده خاص، پست‌هایی را که با عبارت‌های نقل‌قول‌شده مطابقت دارند، پست‌های اخیراً مشاهده‌شده و موارد دیگر را جستجو کنند،

داده ها نشان می دهد که سیستم جدید بهتر است

LinkedIn می گوید نتایج جستجوی ارائه شده توسط سیستم جدیدش رضایت کاربر را افزایش داده است که با ۲۰٪ افزایش در بازخورد مثبت منعکس شده است.

نتایج بسیار مرتبط با درخواست کاربر، که LinkedIn آن‌ها را به‌عنوان «نتایج مرتبط» شناسایی می‌کند، منجر به بهبود کلی نرخ کلیک به میزان بیش از ۱۰٪ شده است.

تنوع بیشتر پست‌ها از داخل شبکه اجتماعی جستجوگر، موقعیت جغرافیایی و زبان ترجیحی آنها منجر به ۲۰٪ افزایش در پیام‌رسانی در شبکه جستجوگر شده است.

زمان ارائه نتایج جستجو به میزان ~۶۲ms برای Android، ~۳۴ms برای iOS و ~۳۰ms برای iOS کاهش یافته است. مرورگرهای وب.

بهبودهای آینده

LinkedIn نحوه ادامه بهبود نتایج جستجو برای پست‌ها را به اشتراک می‌گذارد. به روز رسانی های آینده شامل موارد زیر است:

  • اجرای پردازش زبان طبیعی برای درک معنای معنایی پرس و جوها.
  • نمایش نتایج تازه‌تر برای پرسش‌های مربوط به موضوعات پرطرفدار، کاهش حلقه بازخورد از ساعت‌ها به دقیقه‌ها.
  • افزایش قابلیت‌های درک سند برای شامل مدیریت محتوای چندرسانه‌ای مانند تصاویر، ویدیوهای کوتاه و صوت.

برای همه جزئیات فنی پشت این تغییرات، پست وبلاگ کامل LinkedIn را ببینید.


منبع: LinkedIn
تصویر ویژه: /Shutterstock

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *