در سه ماهه گذشته، گوگل یکی از جدیدترین انواع کمپین خود را اتخاذ کرده است: حداکثر عملکرد.
تا کنون، این کمپینها را فقط میتوانست در رابط آنلاین Google Ads ایجاد کند. در ۲۹ مارس، Google ویرایشگر نسخه ۲.۰ خود را برای پشتیبانی از این نوع کمپین راه اندازی کرد.
ویژگی های جدید پشتیبانی شده
پشتیبانی از Performance Max تنها بهروزرسانی Google Ads Editor نیست. به روز رسانی های کلیدی این نسخه عبارتند از:
- پشتیبانی از کمپین عملکرد حداکثر
- سازمان اقدامات تبدیل
- مرورهای کلی در سطح کمپین
- پشتیبانی از بخش های ترکیبی
- گزارش دارایی
- پشتیبانی راهاندازی اقدام سفارشی
بیایید به این ویژگیها بپردازیم.
پشتیبانی حداکثر عملکرد
اولین پیشرفت Google Ads Editor پشتیبانی از کمپینهای Performance Max است. این بدان معناست که اکنون می توانید کمپین های Performance Max را در برنامه ویرایشگر آفلاین ایجاد و ویرایش کنید.
این بهبود در زمان ایجاد کمپین های جدید یا نیاز به ویرایش سریع آنها در زمان شما صرفه جویی می کند.
سازمان اقدامات تبدیل
Google Ads Editor نسخه ۲.۰ اکنون از اهداف تبدیل پشتیبانی می کند. این بدان معناست که میتوانید تنظیمات هدف را تغییر دهید و آنها را در سطح کمپین یا حساب اعمال کنید.
همچنین این یک دیدگاه آسان برای درک اینکه کدام تبدیل به کدام کمپین تعلق دارد، فرآیند ویرایش آنها را بسیار آسانتر میکند.
نمای کلی کمپین
در برگه نمای کلی در Google Ads Editor، اکنون می توانید مرورهای مشابهی را که در حال حاضر در رابط آنلاین هستند مشاهده کنید. چند کارت نمای کلی جدید که اضافه شدند عبارتند از:
- قوانین سفارشی
- امتیاز بهینه سازی
- کمپین های برتر
بخش های ترکیبی
یکی دیگر از بهروزرسانیهای بزرگ Google Ads Editor نسخه ۲.۰، توانایی ایجاد و ویرایش بخشهای ترکیبی است. قبلاً، این کار را میتوان بهصورت همزمان در رابط آنلاین انجام داد.
عملکرد دارایی
با پشتیبانی دارایی جدید در نسخه ۲.۰، میتوانید گزارشهایی درباره داراییهای مختلف خود دریافت کنید. به خصوص با تبلیغات پیشفرض واکنشگرا در جستجو و نمایش، این ویژگی میتواند به شما کمک کند داراییهایی از یک نوع را همزمان با هم مقایسه کنید.
این پشتیبانی در نهایت میتواند روند تجزیه و تحلیل کمپینهای شما را سرعت بخشد، به این معنی که میتوانید زمان بیشتری را صرف بهینهسازیهای عملی کنید.
محرکهای اقدام سفارشی
قوانین یا وظایف خودکار تا کنون فقط میتوانستند به صورت آنلاین ایجاد شوند.
اکنون میتوانید قوانین سفارشی را در صورت وقوع رویدادها یا شرایطی که شما مشخص میکنید، اجرا کنید. این میتواند هر چیزی باشد، از تعدیل پیشنهاد برای کلمات کلیدی یا گروههای تبلیغات، تا توقف موقت کل کمپینها بر اساس آستانههای شما.
خلاصه
اگر به کار در Google Ads Editor عادت دارید، اکنون زمان ارتقا به نسخه ۲.۰ است. با اضافه شدن این ویژگیها و پشتیبانی، زمان کمتری را برای جابهجایی بین پلتفرمها و کمتر برای کارهای تکراری صرف خواهید کرد. از سوی دیگر، زمان بیشتری را صرف تمرکز بر تحلیل و استراتژی حساب خواهید کرد.
منبع: Google
تصویر ویژه: A9 STUDIO/Shutterstock