تهران ، ولیعصر
021-987654

متا اتوماسیون را برای تبلیغات مشاغل کوچک به ارمغان می آورد

متا ابزارهای جدیدی را برای کمک به تبلیغ‌کنندگان کسب‌وکارهای کوچک در استفاده از پیشرفت‌های هوش مصنوعی و اتوماسیون ارائه می‌کند.

هنگام ایجاد یک تبلیغ از طریق صفحه فیس بوک، کسب و کارهای کوچک اکنون می توانند از فناوری های تبلیغاتی Meta’s Advantage+ استفاده کنند.

Advantage+، پیشرفته‌ترین پیشنهاد هوش مصنوعی و اتوماسیون متا برای تبلیغ‌کنندگان، منحصر به کمپین‌های تمام عیار بود. اکنون، هنگام اجرای تبلیغات تکی استفاده می‌شود.

علاوه بر این، Meta در حال ارتقا Advantage+ با قابلیت‌های جدید برای کمپین‌های خرید، کمپین‌های برنامه و موارد دیگر است.

این یک نمای کلی از همه به‌روزرسانی‌های تبلیغ‌کنندگان متا است.

Meta Advantage+ برای تبلیغات مشاغل کوچک

کسب و کارهای کوچک اکنون می توانند از Advantage+ خلاق و Advantage مخاطب برای ایجاد تبلیغات از طریق صفحه فیس بوک خود استفاده کنند.

هنگام استفاده از Advantage+ Creative، تبلیغات به‌طور خودکار برای هر فردی که آنها را مشاهده می‌کند تنظیم می‌شود. متا به کاربران تک نسخه ای از آگهی را نشان می دهد که به احتمال زیاد به آن پاسخ خواهند داد.

مخاطبان مزیت به کسب و کارها اجازه می دهد تا تبلیغات را به طور مؤثرتری برای افراد مرتبط هدف قرار دهند. Meta با استفاده از جزئیات در صفحه فیس بوک کسب و کار، مخاطبان شخصی سازی شده برای ارائه تبلیغات ایجاد می کند.

این ابزارها از امروز در دسترس هستند.

کمپین های خرید + مزیت

Meta Advantage+ اکنون می‌تواند به تبلیغ‌کنندگانی که کمپین‌های خرید را اجرا می‌کنند کمک کند تا بفهمند چه چیزی سریع‌تر کار می‌کند.

با استفاده از هوش مصنوعی و فناوری‌های اتوماسیون، Meta Advantage+ می‌تواند تا ۱۵۰ ترکیب خلاقانه را در یک زمان ایجاد کند.

اجرای چندین نسخه تبلیغات به طور همزمان برای کمک به تبلیغ‌کنندگان در شناسایی سریع مواردی است که در حال تبدیل هستند. با این داده‌ها، تبلیغ‌کنندگان می‌توانند از بودجه‌های خود استفاده مؤثرتری کنند.

حالات متا در یک پست وبلاگ:

«در مطالعه‌ای روی ۱۵ تست A/B2، متوجه شدیم که کمپین‌های خرید Advantage+ در مقایسه با تبلیغات تجاری معمول (BAU) آگهی‌دهندگان، ۱۲ درصد هزینه کمتری را برای هر تبدیل خرید ایجاد می‌کنند. با این پس‌انداز، کسب‌وکارها می‌توانند در استراتژی‌های بازاریابی خود دوباره سرمایه‌گذاری کنند و جذب مشتری و فروش را با کارآمدتر انجام دهند.”

کمپین‌های خرید +Advantage در تاریخ ۱۵ اوت برای تبلیغ‌کنندگان تجارت الکترونیک و خرده‌فروشی عرضه می‌شوند.

در اواخر امسال، کسب‌وکارهای ایالات متحده با فروشگاه فعال در پرداخت، این گزینه را خواهند داشت که فروشگاه خود را به عنوان مقصدی برای کمپین‌های خرید Advantage+ اضافه کنند.

به روز رسانی کمپین های برنامه Meta Advantage+

متا در حال انتشار یک سری به‌روزرسانی برای راه‌حل Advantage+ موجود است.

کمپین‌های برنامه Advantage+ به‌روزرسانی‌های زیر را دریافت می‌کنند:

  • انعطاف پذیری خلاقانه تر با جفت شدن دارایی و بهبود ثبات
  • اعتبار کلیک ۷ روزه
  • قابلیت های تست تقسیم
  • اطلاعات آماری گزارش دقیق تر با داده های منطقه و سطح آگهی

نتایج بهتر برای تبلیغ‌کنندگان؟

این راز نیست که وقتی اپل به کاربران اجازه داد تا ردیاب‌ها را در iOS مسدود کنند، قابلیت‌های هدف‌گیری تبلیغات فیس‌بوک ضربه قابل توجهی خورد. در نتیجه، رشد درآمد تبلیغاتی متا شروع به کند شدن کرد.

آخرین گزارش سه ماهه متا نشان داد که این شرکت اولین کاهش درآمد تبلیغاتی خود را تجربه کرده است. متا برای ارائه نتایج بهتر در سه ماهه آینده تحت فشار است.

ارائه قابلیت‌های هدف‌یابی پیشرفته برای تبلیغ‌کنندگان کسب‌وکار کوچک ممکن است در کوتاه‌مدت متا را تقویت کند. سوال این است که آیا این راه حل نتایج بلندمدتی برای تبلیغ کنندگان ایجاد می کند.

گزارش سه ماهه بعدی متا جالب خواهد بود، زیرا به ما نشان می دهد که آیا تبلیغ کنندگان در Advantage+ فروخته می شوند یا خیر.


منبع: متا
تصویر ویژه: Wirestock Creators/Shutterstock

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *