تهران ، ولیعصر
021-987654

Microsoft Ads از ویژگی های جدید کمپین هوشمند رونمایی می کند

تبلیغات Microsoft یک تجربه جدید و ساده راه اندازی کمپین های هوشمند را در روز پنجشنبه ۸ سپتامبر اعلام کرد.

به‌روزرسانی همچنین دارای یک ویژگی کلیدی جدید است که آنها را از Google Ads متمایز می‌کند. اگر تبلیغات رسانه ای پولی را اجرا می کنید، ارزش کاوش در تجربه جدید را دارد.

مایکروسافت در چند ماه آینده انتقال تجربه را ارائه می‌کند، با این حال تبلیغ‌کنندگان موجود را می‌توان برای دسترسی زودهنگام به ویژگی‌ها.

تجربه جدید ساده شده

کمپین های هوشمند تبلیغات مایکروسافت در ابتدا در سال ۲۰۲۱ برای بازارهای ایالات متحده، بریتانیا و استرالیا راه اندازی شد تا تبلیغ کنندگان منتخب را انتخاب کنند.

در پاسخ به نیازهای رو به رشد SMB ها در اقتصاد امروز، مایکروسافت تنظیمات کمپین تجربه ساده تر شود.

به‌روزرسانی کمپین هوشمند شامل:

  • تجربه جدید کمپین هدایت شده
  • تجربه گپ به روز شده با پشتیبانی
  • تنظیم تبلیغات ساده شده با گزینه هایی برای خودسازی یا تولید خودکار
  • راه حل به روز شده هوش مصنوعی (هوش مصنوعی) برای بهینه سازی

نتیجه؟ گردش کار ساده تر و کارآمدتر برای صرفه جویی در وقت شما.

یک مزیت چند پلتفرمی رقابتی

قابل توجه ترین ویژگی به روز رسانی کمپین هوشمند، قابلیت های چند پلتفرمی آن است.

این ویژگی جدید همه کاره فقط در تبلیغات مایکروسافت در دسترس است و به آنها مزیت رقابتی زیادی نسبت به Google می دهد.

نوع کمپین حداکثر عملکرد Google (که قبلاً کمپین‌های هوشمند بود) موجودی آگهی را در تمام موارد متعلق به خود ارائه می‌کند. ویژگی هایی مانند Discover، YouTube، Gmail، Display و Search. اما، موجودی آگهی در دارایی‌های متعلق به Google متوقف می‌شود.

با تجربه جدید کمپین هوشمند تبلیغات مایکروسافت، اکنون می توانید دامنه تبلیغات خود را گسترش دهید و تبلیغات را در ترکیبی از این پلتفرم ها اجرا کنید:

  • تبلیغات مایکروسافت
  • Google
  • فیس بوک
  • اینستاگرام

راه حل به روز شده هوش مصنوعی مایکروسافت به طور خودکار برای بهترین عملکرد در مکان های انتخابی بهینه می شود.

چرا باید مراقب باشید

تبلیغات مایکروسافت به پیشرفت‌های رقابتی نه تنها در بازار جستجو، بلکه اکنون در چند پلتفرم ادامه می‌دهد.

چه در دسته SMB قرار بگیرید یا نه، این ویژگی مزایای قابل توجهی را برای برنامه PPC شما ارائه می دهد.

  • تلاش های وب سایت و رسانه های اجتماعی را افزایش دهید. اگر برای ایجاد ارگانیک برند خود تلاش می کنید، ویژگی چند پلتفرمی می تواند باعث آگاهی در شبکه های اجتماعی فیس بوک و اینستاگرام شود. علاوه بر این، ابزارهای جدید مایکروسافت به شما امکان می‌دهد تا پست‌های اجتماعی را زمان‌بندی کنید و در یک رابط به مشتریان پاسخ دهید.
  • مقیاس سریع تبلیغات و دسترسی به مخاطب. اگر در یک بازار خاص هستید و حجم جستجو کم است، ویژگی چند پلتفرمی کمپین‌های هوشمند می‌تواند راهی عالی برای پیشی گرفتن از هدف شما باشد، اگر آنها به دنبال محصول یا خدمات شما نباشند.
  • قابلیت‌های آزمایشی گسترده‌تر. اگر قبلاً Google و Microsoft Ads را اجرا می‌کنید، این می‌تواند یک آزمایش عالی برای شناسایی کارآمدترین راه برای تبلیغ برای مخاطبان باشد. به طور معمول، Microsoft Ads CPC کمتری را در مقایسه با Google تبلیغ می‌کند، بنابراین امتحان کردن ضرری ندارد.
  • مدیریت کمپین ساده. اگر وقتتان کم است، یا تازه در PPC شروع به کار کرده اید، کمپین های هوشمند مایکروسافت می تواند مکان خوبی برای شروع باشد. از راه‌اندازی آسان برای پیگیری تا مدیریت چند پلتفرمی، ورود کم‌هزینه‌ای به فضای دیجیتال است.

اگر مایلید درباره تجربه جدید کمپین هوشمند بیشتر بدانید، ثبت نام برای جدیدترین پخش اینترنتی مایکروسافت که در ۲۰ سپتامبر برگزار می شود.


تصویر ویژه: monticello/Shutterstock

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *