تهران ، ولیعصر
021-987654

ویژگی‌های جدید حلقه‌های اینستاگرام شامل قالب‌ها، تقویت‌ها و موارد دیگر است

مجموعه‌ای از به‌روزرسانی‌ها به حلقه‌های اینستاگرام ابزارهای خلاقانه جدید، راه‌های جدیدی برای افزایش تعامل و به‌روزرسانی‌هایی که نحوه اشتراک‌گذاری ویدیوها را تغییر می‌دهد، اضافه می‌کند.

ویژگی‌های جدید Reels که امروزه در دسترس هستند عبارتند از:

  • ریمیکس های پیشرفته
  • الگوهای جدید
  • تبدیل خودکار پست‌های ویدیویی به حلقه‌ها
  • قابلیت تقویت قرقره ها به عنوان تبلیغات

در اینجا اطلاعات بیشتری در مورد هر یک از ویژگی‌های جدید حلقه‌های اینستاگرام ارائه شده است.

ریمیکس های پیشرفته

اینستاگرام در حال بهبود ویژگی ریمیکس برای Reels است که به شما امکان می‌دهد به ویدیوهای سایر کاربران واکنش نشان دهید.

اکنون، می‌توانید عکس‌های عمومی را ریمیکس کنید و واکنش خود را به آنها به‌عنوان یک حلقه ضبط کنید.

طرح‌بندی‌های ریمیکس جدید به شما امکان می‌دهد از بین صفحه سبز، صفحه نمایش تقسیم‌شده، یا نمای واکنش تصویر در تصویر انتخاب کنید.

New Instagram Reels Features Include Templates, Boosts, & Moreعکس از about.instagram.com/blog/announcements، ژوئیه ۲۰۲۲.

برای اولین بار، می‌توانید به جای اینکه هر دو قطعه محتوا به طور همزمان ظاهر شوند، ضبط خود را بعد از کلیپ اصلی اضافه کنید.

الگوهای جدید

اکنون می‌توانید حلقه‌ها را با استفاده از الگوها ایجاد کنید، که مکان‌هایی برای صدا و کلیپ از قبل بارگذاری می‌کنند تا بتوانید عکس‌ها یا کلیپ‌های ویدیویی خود را اضافه کنید.

الگوی دوگانه جدید به شما امکان می‌دهد همزمان با دوربین جلو و پشت تلفن خود ویدیو ضبط کنید.

برای دسترسی به الگوها، روی نماد دوربین در برگه قرقره‌ها ضربه بزنید.

تبدیل پست های ویدئویی به قرقره

اینستاگرام به طور خودکار تمام پست های ویدیویی کمتر از ۱۵ دقیقه را به حلقه تبدیل می کند.

این تغییر فقط برای ویدیوهای جدید اعمال می شود. ویدیوهای موجود کمتر از ۱۵ دقیقه به عنوان پست های ویدیویی باقی می مانند.

New Instagram Reels Features Include Templates, Boosts, & Moreنمایش از about.instagram. com/blog/announcements، ژوئیه ۲۰۲۲.

وقتی این تغییر در هفته‌های آینده اعمال شود، برگه‌های ویدیو و حلقه‌ها در نمایه اینستاگرام شما به‌صورت یکی می‌پیوندند.

تقویت قرقره ها به عنوان تبلیغات

کسب‌وکارها اکنون می‌توانند حلقه‌ها را در برنامه اینستاگرام با تبدیل آنها به تبلیغات تقویت کنند. این فرصتی را ایجاد می کند تا مسیر خود را برای بازدید و تعامل بیشتر دنبال کنید.

برای تقویت یک حلقه، باید ۱۰۰٪ محتوای اصلی، کمتر از ۶۰ ثانیه طول بکشد و با نسبت تصویر ۹:۱۶ (عمودی) ضبط شده باشد.

پس از انتشار آن، می‌توانید با مشاهده محتوای خود و ضربه زدن روی تقویت پست یک حلقه را تقویت کنید. تقویت یک قرقره به شما امکان می دهد به اطلاعات بینش تعامل منحصراً برای تبلیغات دسترسی داشته باشید.

قرارهای تقویت‌شده در فید اصلی اینستاگرام، استوری‌ها، برگه حلقه‌ها و صفحه کاوش ظاهر می‌شوند.


منبع: اینستاگرام (۱، ۲)

تصویر ویژه: اسکرین شات از about.instagram.com/blog/announcements، ژوئیه ۲۰۲۲.

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *