تهران ، ولیعصر
021-987654

۱۱۵ میلیون دلار از هزینه تبلیغاتی که برای سایت های Clickbait از دست رفته است، یافته ها را گزارش کنید

یک گزارش جدید نشان می‌دهد که تقریباً یک دهم بودجه تبلیغ‌کنندگان به تبلیغات نمایشی و ویدیویی برنامه‌ریزی شده در سایت‌های کلیکی اختصاص می‌یابد، که در میان افزایش فشارهای مربوط به حریم خصوصی و بودجه، بازگشت سرمایه هزینه تبلیغات را کاهش می‌دهد.

شرکت تحلیل سرمایه‌گذاری رسانه‌ای Ebiquity دریافت که سایت‌های کلیک و ساخته‌شده برای تبلیغات (MFA) ۱۱۵ میلیون دلار از بودجه تبلیغاتی ۱.۴۷ میلیارد دلاری مشتریان خود را از ژانویه ۲۰۲۰ تا می ۲۰۲۲ به دست آورده‌اند.

این به ۷.۸٪ از بودجه تبلیغاتی مشتریان آنها ترجمه می شود که برای مشتریان ایالات متحده به ۹.۸٪ افزایش می یابد. نمونه‌ای به مبلغ ۷۵۰۰۰۰ دلار برای تبلیغات نشان داد که فقط ده تبلیغ‌کننده بیش از ۱ میلیون دلار را برای «بدترین دامنه‌های متخلف» در فهرست جهانی اطلاعات نادرست هزینه کرده‌اند.

این یافته‌ها، از گزارش مقابله با رسانه‌های مسئول Ebiquity، که این هفته منتشر شد، زمانی به دست می‌آیند که در واکنش به تغییرات ردیابی و حریم خصوصی، تغییر عادات مصرف‌کننده و افزایش تورم، کمربندها بسته شده و بودجه‌ها کاهش می‌یابد. /p>

بی اعتمادی فزاینده باعث ایجاد روند تبلیغات پایدار می شود

در حالی که به نظر می‌رسد سایت‌های clickbait و MFA در ابتدا به دلیل CPM پایین و نرخ مشاهده‌پذیری ۷۷ درصد، معامله خوبی برای تبلیغ‌کنندگان هستند، Ebiquity می‌گوید که تبلیغ‌کنندگان ROI مورد انتظارشان را دریافت نمی‌کنند.

تجربه ضعیف کاربر و تأثیرگذاری کمتر معمولاً بازده کمی دارد. ظاهر شدن در این سایت ها می تواند تاثیر منفی طولانی مدتی بر تجربه برند داشته باشد. حتی می‌تواند شامل تحریم‌ها و سایر تبلیغات بد باشد که بازیابی از آنها همیشه آسان نیست.

گزارش Ebiquity نشان داد که تبلیغات پایدار باعث می‌شود ۸۴ درصد از مصرف‌کنندگان تمایل بیشتری به خرید داشته باشند. و فقط مصرف کنندگان و سایت های هرزنامه نیستند که تبلیغ کنندگان باید در نظر بگیرند.

سی و نه درصد از بازاریابان در سال ۲۰۲۱ هزینه‌های خود را با پلتفرم‌های اصلی کاهش دادند و ۵۴ درصد از آنها اطلاعات نادرست و سخنان نفرت‌انگیز را به عنوان تصمیم خود ذکر کردند.

بی اعتمادی عمومی نسبت به رسانه ها و سایت های آنلاین در سال گذشته به طور قابل توجهی افزایش یافت. نظرسنجی اخیر گالوپ فقط ۱۶% از مصرف کنندگان در ایالات متحده اعتماد قابل توجهی به سازمان های خبری دارند.

حریم خصوصی و امنیت نیز عوامل مهمی در پیشبرد شیوه‌های تبلیغات پایدار هستند.

تحقیقات رویترز و YouGov نشان داد که کمتر از یک سوم مصرف کنندگان به خرده فروشان آنلاین اعتماد دارند (۳۳%) و پلتفرم های رسانه های اجتماعی (۲۵%) با داده هایشان.

این بی اعتمادی فزاینده کاملاً خالی از لطف نیست.

داستان‌های پرمخاطب مانند Cambridge Analytica رسوایی و یک رکورد تعداد مسائل امنیتی در سال ۲۰۲۱، همراه با کمپین های گسترده اطلاعات نادرست و اطلاعات نادرست در چندین جبهه، حریم خصوصی، امنیت و اعتماد را به ارمغان آورده است. خط مقدم.

اتحادیه اروپا مقررات عمومی حفاظت از داده (GDPR) را معرفی کرد، و Google مرحله سوم را حذف کرد. کوکی‌های حزبی برای رفع این نگرانی‌ها، اما نتایج کمتر از ایده‌آل هستند. گزارش Ebiquity نشان داد که ۹۲.۶ درصد از دامنه‌های اسکن شده حداقل یک کوکی شخص ثالث را قبل از کسب رضایت کاربر قرار داده‌اند. در همان زمان، شرکت‌های دیگر احتمالاً به ارائه هویت کاربر برای ردیابی تبلیغات ادامه خواهند داد.

مراحل بعدی برای تبلیغ کنندگان

با متوسط ​​زنجیره‌های تامین تبلیغ‌کننده شامل ۲۰۰۰۰۰ دامنه و برنامه منحصربه‌فرد، متعلق به بیش از ۳۰۰۰ شرکت، و مدیریت از طریق بیش از ۲۰۰ مبادله تبلیغاتی، پیچیدگی‌ها و جنبه‌های بسیاری وجود دارد که باید در مورد تبلیغات در نظر گرفت. با این وجود، نادیده گرفتن آن برای برندها بسیار پرهزینه است.

کسانی که به دنبال حفظ اعتبار و امتیازات خود هستند باید زمانی را به تجزیه و تحلیل منظم و عمیق زنجیره تامین رسانه، نظارت و ردیابی اختصاص دهند.

این گزارش در وب سایت.

منابع اضافی:

  • تأثیر تورم بر هزینه تبلیغات به تفصیل در مرکل گزارش
  • راهنمای کامل برای تسلط بر تبلیغات برنامه‌ای B2B
  • برنده شدن در هدفگیری مجدد: نکاتی برای اتصال مجدد و تبدیل

تصویر ویژه: sutadism/Shutterstock

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *