تهران ، ولیعصر
021-987654

به‌روزرسانی اصلی Google May 2022 کامل شد

گوگل تأیید می‌کند که به‌روزرسانی الگوریتم اصلی که در ۲۵ مه عرضه شد، رسماً کامل شده است. اکنون می‌توانید ارزیابی دقیقی از تأثیر دریافت کنید.

اعلام عرضه کامل شده در ساعت ۳:۴۴ صبح به وقت شرقی منتشر شد، اگرچه ممکن است قبل از امروز متوجه اثرات به‌روزرسانی شده باشید.

اگر اینطور است و تغییراتی که مشاهده می‌کنید به همان الگوی ادامه می‌دهند، احتمالاً تحت تأثیر به‌روزرسانی اصلی مه ۲۰۲۲.

بعد چه باید کرد

آیا متوجه تغییرات مثبت شده اید؟ عالی! شما از بروز رسانی دیگری جان سالم به در بردید (و امیدوارم در نتیجه پیشرفت کنید).

آیا متوجه تغییرات منفی شده اید؟ اگر چنین است، حتماً از خود می‌پرسید که در مرحله بعد چه کاری انجام دهید.

توصیه Google برای بازیابی از به‌روزرسانی‌های اصلی همیشه یکسان است: محتوای خود را بهبود بخشید.

جان مولر، مدافع جستجوی Google، در ماه اکتبر اعلام شد :

“با به‌روزرسانی‌های اصلی، ما آنقدر روی مسائل فردی تمرکز نمی‌کنیم، بلکه بر ارتباط کلی وب‌سایت تمرکز می‌کنیم.

و این می‌تواند شامل مواردی مانند قابلیت استفاده، و تبلیغات در یک صفحه باشد، اما اساساً به طور کلی وب‌سایت است.”

هنگام برنامه‌ریزی برای بازیابی از یک به‌روزرسانی اصلی، گرفتار اصلاحات فنی یا ایجاد پیشرفت‌های منحصر به فرد مانند تغییر برچسب‌های عنوان نشوید.

برای بهبود کلی وب سایت، از محتوا شروع کنید، رویکردی جامع داشته باشید.

این می تواند یک کار دلهره آور باشد، و این روزها غیر معمول نیست که از تولیدکنندگان محتوای هوش مصنوعی برای انجام کار کمک بگیرید. اگرچه ممکن است بخواهید قبل از رفتن به آن مسیر محتاط باشید.

آیا به‌روزرسانی اصلی Google در ماه مه ۲۰۲۲ محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی را هدف قرار داد؟

به‌روزرسانی‌های اصلی Google تا حدی بر همه نتایج جستجو تأثیر می‌گذارد، اگرچه تأثیر آن در برخی مناطق بیشتر از موارد دیگر قابل توجه است.

برای نتیجه‌گیری خیلی زود است، اما نشانه‌هایی وجود دارد که نشان می‌دهد وب‌سایت‌هایی با محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی ضربه شدیدی خورده‌اند.

در اینجا یک مثال از مالک سایتی است که کاهش شدید ترافیک را برای وب سایتی که با تولید کننده محتوای هوش مصنوعی نوشته شده است نشان می دهد:

در طرف مقابل، در اینجا یک SEO وجود دارد که افزایش ترافیک را پس از به‌روزرسانی اصلی نشان می‌دهد.

او می‌گوید سایتش در جایگاهی قرار دارد که “آلوده از محتوای AI زباله است” و در نهایت توانست از رقبا پیشی بگیرد:

اگرچه شواهدی مبنی بر ضربه خوردن محتوای هوش مصنوعی توسط به‌روزرسانی اصلی وجود دارد، به این معنی نیست که محتوای هوش مصنوعی ذاتا بد است.

این چیزی است که Google در مورد آن می گوید.

گوگل در مورد محتوای تولید شده با هوش مصنوعی چه می گوید؟

Google می‌گوید محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی برخلاف دستورالعمل‌های آن است فقط زمانی که با هدف دستکاری نتایج جستجو استفاده می شود.

اگر روند قابل توجهی در کاهش رتبه‌بندی محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی پس از به‌روزرسانی اصلی می ۲۰۲۲ وجود داشته باشد، احتمالاً به‌گونه‌ای استفاده نشده است که با دستورالعمل‌های Google مطابقت داشته باشد.

شاید Google در تشخیص اینکه چه زمانی از محتوای هوش مصنوعی برای دستکاری رتبه‌بندی‌ها استفاده می‌شود و چه زمانی برای ارزش افزوده استفاده می‌شود، بهتر می‌شود.

ما اخیراً نتایج آزمایشی را منتشر کردیم که در آن مشخص شد محتوای تولید شده با هوش مصنوعی معمولاً بهترین عملکرد را در تکمیل محتوای نوشته شده توسط انسان دارد.

  • ببینید: آیا هوش مصنوعی می‌تواند SEO را انجام دهد؟ آزمایش با GPT-3 OpenAI

برای این منظور، توصیه می‌شود تا حدی به تولیدکننده محتوای هوش مصنوعی وابسته نباشید که جایگزین نویسندگان انسانی شود.

منابع اضافی

برای راهنمایی بیشتر در مورد بازیابی از به‌روزرسانی اصلی Google، به این آدرس مراجعه کنید:

  • Google Update رتبه‌بندی شما را کاهش داد: بعد از آن
  • جزئیات پیشنهادات Google درباره زمان‌های بازیابی به‌روزرسانی اصلی
  • Google on Broad Core Algorithm Update Recovery – ۴ نکته مهم

تصویر ویژه: salarko/Shutterstock

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *