تهران ، ولیعصر
021-987654

TikTok افزونه های تعاملی را برای تبلیغات معرفی می کند

TikTok اکنون به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد تا افزونه‌های تعاملی را در تبلیغات درون‌فید بگنجانند.

این عناصر تعاملی، که شامل پنجره‌های بازشو، ژست‌ها و برچسب‌ها می‌شود، برای کمک به برندها برای جذب و جذب بینندگان طراحی شده است.

پلتفرم رسانه اجتماعی، که در حال حاضر بیش از ۱ میلیارد کاربر فعال ماهانه دارد، به دنبال این است که گزینه های بیشتری را برای ایجاد تعامل با مخاطب در یک محیط تمام صفحه و صدا در اختیار تبلیغ کنندگان قرار دهد.

این افزوده تعدادی گزینه خلاقانه جدید را برای تبلیغ‌کنندگان باز می‌کند و به آنها امکان می‌دهد فعلی خود را بهبود بخشند استراتژی تبلیغات TikTok یا یک استراتژی جدید اجرا کنید.

عناصر بصری جدید به تبلیغ‌کنندگان فرصت‌های تعامل می‌دهد

طبق گفته TikTok، “افزونه‌های تعاملی با کمپین‌هایی که برای نصب برنامه، تبدیل، دسترسی و فرکانس (ترافیک، بازدیدهای ویدئویی) طراحی شده‌اند، سازگار هستند.

بسته به اهداف تبلیغ‌کننده، آن‌ها می‌توانند از بین چند نوع افزونه تعاملی انتخاب کنند که در دو سطح هستند: استاندارد و ممتاز.

افزونه‌های استاندارد برای کمک به بازاریابان برای دستیابی به اهداف بازاریابی با قیف پایین‌تر مانند کلیک‌ها و تبدیل‌ها در نظر گرفته شده‌اند. آنها عبارتند از:

  • نمایش کارت: برای برجسته کردن بصری پیام‌ها، اشتراک‌گذاری پیشنهادها یا هدایت ترافیک به یک برنامه یا وب‌سایت.
  • برچسب‌های کد هدیه: برای افزایش نرخ تبدیل، جذب خریداران جدید و جلب وفاداری مشتریان فعلی.
  • برچسب‌های رأی‌گیری: برای تشویق مشارکت مخاطب، ایجاد ارتباط و جمع‌آوری بازخورد.
  • برچسب‌های شمارش معکوس: برای ایجاد حس فوریت و ایجاد سر و صدا در مورد رویدادهای در حال انجام یا آینده.

افزونه‌های ممتاز برای کمک به برندها در دستیابی به اهداف اصلی خود مانند ایجاد آگاهی و ایجاد جامعه طراحی شده‌اند. این موارد در حال حاضر عبارتند از:

  • نمایش‌های بازشو: برای برجسته کردن یک پیشنهاد و افزایش کلیک‌هایی که کاربران را در قیف فروش بیشتر هدایت می‌کند.
  • ژست‌ها: برای خوشحال کردن مخاطبان و افزایش مشارکت.

TikTok همچنین قصد دارد افزونه Super Like 2.0 را به پیشنهادات برتر خود اضافه کند. این کار نمادهای شناوری ایجاد می کند که هنگام درگیر شدن با یک تبلیغ ظاهر می شوند و یک کارت پاپ آپ را نمایش می دهند که به صفحه فرود هدایت می شود.

Interactivity Drives Action

بازاریابی تجربی، چه آنلاین و چه حضوری، اثربخشی خود را ثابت کرده است.

طبق تحقیقات انجام شده توسط Finance Online، ۸۵٪ از مصرف کنندگان اعلام کردند که احتمال بیشتری داشت که پس از شرکت در یک تجربه برند خریدی انجام دهند.

در تحقیقات خود، TikTok کاربرانی را پیدا کرده است، “کسانی که ویدئویی با نام تجاری TikTok را به اشتراک گذاشته، لایک یا نظر داده اند، ۱۵۰٪ بیشتر احتمال دارد محصول یا خدماتی را خریداری کنند.”

این افراد، که پلتفرم رسانه‌های اجتماعی از آنها به عنوان «مشغول‌کننده‌های برند» یاد می‌کند، ۳۵۰ درصد بیشتر از فروشگاه فیزیکی برند و ۴۰ درصد بیشتر از وب‌سایت یا برنامه تبلیغ‌کننده بازدید می‌کنند.

در حالی که این آمار بر اساس روند استفاده فعلی است، و بنابراین شامل داده‌های افزونه‌های تعاملی تازه منتشر شده نمی‌شود، همچنان به قدرت تعامل در پلتفرم اشاره می‌کند.


منبع:

تصویر ویژه: art_inside/Shutterstock

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *