تهران ، ولیعصر
021-987654

TikTok منابع جدید و اعتبار تبلیغاتی را برای مشاغل کوچک ارائه می دهد

TikTok چندین ابتکار را برای حمایت از مشاغل کوچک راه اندازی می کند، از جمله نکاتی از سازندگان موفق و ۱۰۰ دلار اعتبار تبلیغاتی.

در اطلاعیه‌ای، TikTok راه‌اندازی یک «شتاب‌دهنده» کسب‌وکار کوچک را تبلیغ می‌کند، یک صفحه فرود که به منابع تجاری مفید پیوند می‌دهد.

در این اطلاعیه آمده است:

«در حال حاضر، کسب‌وکارهای کوچک بیش از هر زمان دیگری به حمایت ما نیاز دارند، به همین دلیل است که TikTok و American Express در حال راه‌اندازی برنامه‌ای کاملاً جدید هستند تا به بازرگانان کمک کند به مخاطبان جدید دست یابند و کسب و کار خود را توسعه دهند. شتاب‌دهنده # ShopSmall که توسط TikTok و American Express ارائه می‌شود، آنا سیتار، براندون بلک‌وود و سوفیا بلا، خالقان محبوب TikTok را ارائه می‌کند و با موسیقی متن سفارشی Shop Small® که مخصوصاً برای محتوای TikTok ایجاد شده است، تکمیل خواهد شد. این تلاش جدید با هدف کمک به کسب‌وکارهای کوچک در فصل شلوغ خرید تعطیلات و استفاده حداکثری از Small Business Saturday® در ۲۶ نوامبر است.»

در اینجا بیشتر درباره چیزهای جدید TikTok برای مشاغل کوچک و نحوه درخواست ۱۰۰ دلار اعتبار تبلیغاتی آمده است.

سایت کوچک #فروشگاه کوچک TikTok

مینی سایت جدید TikTok برای مشاغل کوچک حاوی نکاتی از سازندگان محبوب، پیوندهایی به ابزارها و منابع مختلف، و اطلاعاتی در مورد نحوه درخواست ۱۰۰ دلار اعتبار تبلیغاتی است.

نکاتی از سازندگان

TikTok سه خالق تمام وقت را گرد هم آورد تا یک ویدیوی مختصر و در عین حال آموزشی برای مشاغل کوچک گردآوری کنند.

این ویدئو به این موضوع می‌پردازد که چرا کسب‌وکارهای کوچک باید از TikTok استفاده کنند، چگونه از علایق مخاطبان آگاه باشند و چه چیزی را در حساب تجاری به اشتراک بگذارند.

۱۰۰ دلار اعتبار تبلیغاتی TikTok

TikTok یک اعتبار تبلیغاتی ۱۰۰ دلاری به تبلیغ‌کنندگان جدید ایالات متحده ارائه می‌کند که ۵۰ دلار در تبلیغات TikTok خریداری می‌کنند.

کسب و کارها تا ۲۴ دسامبر فرصت دارند برای اعتبار آگهی درخواست دهند که کمی بیش از یک ماه بعد، در ۳۱ ژانویه ۲۰۲۳ منقضی می شود.

TikTok 250,000 دلار اعتبار تبلیغاتی را به مشاغل کوچکی که معیارهای واجد شرایط بودن آن را برآورده می کنند اهدا می کند.

برای واجد شرایط بودن برای اعتبار تبلیغاتی ۱۰۰ دلاری TikTok، مشاغل باید:

  • یک حساب مدیر تبلیغات TikTok ایجاد کنید
  • برای اعتبار آگهی با ارسال فرم ثبت نام کنید
  • در مدت ۲۸ روز پس از دریافت ایمیل جزئیات پیشنهاد TikTok، بیش از ۵۰ دلار در تبلیغات TikTok خرج کنید
  • یک تبلیغ‌کننده جدید TikTok مستقر در ایالات متحده باشید

TikTok می‌گوید اعتبار آگهی ظرف ۱ تا ۲ روز پس از برآورده شدن معیارهای واجد شرایط بودن در TikTok Ads Manager ظاهر می‌شود.

#ShopSmall Stickers

در نهایت، TikTok مجموعه‌ای از برچسب‌ها را برای افزایش آگاهی در مورد حمایت از کسب‌وکارهای کوچک راه‌اندازی می‌کند.

هر کسی می‌تواند با ضربه زدن روی دکمه استیکرها و جستجوی «خرید کوچک»، این برچسب‌ها را به محتوای خود اضافه کند.


منبع: TikTok

تصویر ویژه: askarim/Shutterstock

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *