TikTok دستورالعمل های انجمن خود را به روز کرده است که از ۲۱ آوریل ۲۰۲۳ اجرایی می شود.
دستورالعمل های به روز شده اصول انجمن TikTok را معرفی می کند ، که اعتدال محتوا را برای حمایت از حقوق بشر و چارچوب های حقوقی بین المللی راهنمایی می کند.
TikTok با بیش از ۱۰۰ سازمان در سطح جهان کار کرد تا قوانین خود را برای مقابله با تهدیدات جدید و کاهش آسیب احتمالی کاربر تقویت کند.
تغییرات کلیدی در دستورالعملهای انجمن برای رسانههای مصنوعی، قبیلهها، و یکپارچگی مدنی و انتخابات اعمال میشود.
محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی
TikTok “رسانه مصنوعی” را به عنوان محتوای ایجاد شده یا اصلاح شده توسط هوش مصنوعی تعریف می کند. در حالی که هوش مصنوعی و فناوریهای مرتبط به سازندگان اجازه میدهند تا خود را به روشهای جدید بیان کنند، آنها همچنین میتوانند مرز بین واقعیت و خیال را برای بینندگان محو کنند.
سازندگان باید برای کاهش خطرات احتمالی انتشار اطلاعات نادرست، رسانههای مصنوعی یا تغییر یافته را به این عنوان برچسب بزنند.
برای کاهش آسیبهای احتمالی، رسانههای مصنوعی حاوی افراد خصوصی واقعی ممنوع است. افراد خصوصی شامل افراد زیر ۱۸ سال و بزرگسالانی هستند که شخصیت های عمومی نیستند. استفاده از شخصیت های عمومی بالای ۱۸ سال – مقامات دولتی، سیاستمداران، رهبران تجاری و افراد مشهور – مجاز است، اما با محدودیت.
سازندگان نباید از رسانههای مصنوعی برای نقض خطمشیهای ضد سخنان مشوق عداوت و تنفر، بهرهکشی جنسی، و آزار و اذیت شدید استفاده کنند. آنها همچنین باید رسانه های مصنوعی و محتوای دستکاری شده را که صحنه های واقع گرایانه را با افراد، مکان ها یا رویدادهای جعلی به تصویر می کشد، به وضوح افشا کنند.
شخصیتهای عمومی را نمیتوان در صوت یا ویدیوی مصنوعی برای تأییدهای سیاسی یا تجاری برای گمراه کردن کاربران در مورد مسائل مالی یا سیاسی استفاده کرد.
اما میتوانید از رسانه مصنوعی در محتوای هنری و آموزشی استفاده کنید.
حفاظت از قبایل
خطمشیهای TikTok از قبل شامل قوانینی هستند که برای محافظت از افراد و گروههایی با ویژگیهای خاص در برابر رفتار تنفرآمیز، سخنان مشوق نفرتانگیز و ایدئولوژیهای نفرتآمیز هستند.
با دستورالعملهای جدید، این پلتفرم Tribes را به فهرست ویژگی های محافظت شده، از جمله قومیت، جنسیت، نژاد، مذهب، و گرایش جنسی.
در حالی که TikTok محتوای انتقادی را برای شخصیتهای عمومی اجازه میدهد، همانطور که در بالا تعریف شد، زبانی را که همه را آزار میدهد، تحقیر میکند، تهدید میکند، یا توهین میکند، ممنوع میکند.
کاربران میتوانند به منابع و ابزار ارائه شده توسط TikTok مراجعه کنند. رفتار قلدری را شناسایی کنید و تنظیمات آنها را پیکربندی کنید تا از تأثیر بیشتر آن جلوگیری کنید.
صداقت مدنی و انتخاباتی
TikTok اخیراً با اشاره به اینکه انتخابات برای گفتوگوی اجتماعی و حفظ ارزشهای اجتماعی ضروری است، بر تلاشهای ادعایی خود برای تشویق بحثهای موضوعی با حفظ وحدت تأکید کرد.
برای دستیابی به این هدف، تبلیغات سیاسی پولی، تبلیغات و جمع آوری کمک های مالی توسط سیاستمداران یا احزاب ممنوع است. این خطمشی برای آگهیهای سنتی و محتوای سازنده جبرانشده اعمال میشود.
TikTok ادعا میکند که از تبادل ایدههای مدنی آگاهانه برای ترویج گفتگوهای سازنده بدون اجازه دادن اطلاعات نادرست در مورد فرآیندهای رأیگیری و نتایج انتخابات پشتیبانی میکند. محتوایی که شامل ادعاهای تأیید نشده درباره نتایج انتخابات است، واجد شرایط نمایش در فید For You نخواهد بود.
قبل از اعمال این تغییرات در ماه آینده، ناظران آموزشهای بیشتری در مورد اجرای مؤثر آنها دریافت خواهند کرد.
آیا تغییرات اخیر از ممنوعیت های بیشتر TikTok جلوگیری می کند؟
بهنظر میرسد دستورالعملهای انجمن بهروزرسانیشده TikTok و توضیح اصول انجمن سعی در شفافسازی بیشتر دارد و محیطی امن، فراگیر و معتبر را برای همه کاربران ایجاد میکند.
TikTok قصد دارد به سرمایه گذاری در اقدامات ایمنی ادامه دهد تا خلاقیت و ارتباط را در جامعه جهانی یک میلیارد کاربر خود در سراسر جهان تشویق کند.
آخرین تغییرات TikTok برای بهبود شفافیت، کاهش آسیب و ارائه محتوای با کیفیت بالاتر برای کاربران ممکن است بخشی از تلاشها برای جلوگیری از ممنوعیت برنامه در ایالات متحده باشد.
این هفته، کمیته انرژی و بازرگانی مجلس یک کمیته کامل برگزار خواهد کرد شنیدن با شو چو، مدیر عامل TikTok در مورد اینکه چگونه کنگره می تواند از حریم خصوصی داده های کاربران و کودکان ایالات متحده در برابر آسیب های آنلاین محافظت کند.
سازمانهایی مانند پروژه نظارت بر فناوری نیز در مورد خطرات ابراز نگرانی کردهاند که شرکتهای فناوری بزرگ مانند آمازون ژست اپل، گوگل و متا.
تصویر ویژه: BigTunaOnline/Shutterstock