امیر دانشی پور | آموزش سئو و دیجیتال مارکتینگ

ابزار جدید TikTok بینش های مفیدی را برای بازاریابان ارائه می کند

TikTok ابزار جدیدی راه‌اندازی کرده است که بینش‌هایی را که بازاریابان می‌توانند از آن برای هدف قرار دادن جمعیت‌های مختلف در سراسر جهان استفاده کنند، راه‌اندازی کرده است.

با TikTok Insights می‌توانید درباره رفتار مخاطبان، علایق و احساسات عمومی آنها نسبت به برندها اطلاعات بیشتری کسب کنید.

TikTok Insights با ده‌ها فیلتر به شما امکان می‌دهد داده‌هایی را که به کسب‌وکارتان بی‌ربط هستند برش دهید و فقط اطلاعات بینش مهم را دریافت کنید.

استفاده از Insights TikTok رایگان است و آن را به ابزاری ایده‌آل برای جعبه ابزار بازاریابی شما تبدیل می‌کند.

در اینجا بیشتر درباره نحوه استفاده از این ابزار جدید و نحوه کمک به تلاش‌های بازاریابی TikTok شما آمده است.

ابزار بینش TikTok

سطوح TikTok Insights از داده‌های اندازه‌ای استفاده می‌کند که می‌تواند به کسب‌وکارها کمک کند کمپین‌های بازاریابی خود را اصلاح کنند.

وقتی برای اولین بار در TikTok Insights فرود می‌آیید، مجموعه‌ای از کاشی‌ها به شما نمایش داده می‌شود که هر کدام شامل یک قطعه داده است.

New TikTok Tool Surfaces Useful Insights For Marketersاعتبار تصویر: عکس صفحه از tiktok.com/business/en-AU/insights، می ۲۰۲۲

می توانید با انتخاب فیلترهای مختلف در سمت چپ صفحه، کاشی ها را مرتب کنید. می‌توانید هر طور که می‌خواهید گرانول را دریافت کنید.

اگر اطلاعات کلی درباره Gen Z می‌خواهید، می‌توانید آن را دریافت کنید. یا، اگر می‌خواهید اطلاعاتی درباره نحوه پاسخ کاربران Gen Z آمریکایی به بازاریابی فناوری و الکترونیکی داشته باشید، می‌توانید آن را نیز دریافت کنید.

اعتبار تصویر: عکس صفحه از tiktok.com/business/en-AU/insights، می ۲۰۲۲

علاوه بر فیلتر کردن بر اساس جمعیت و صنایع، می‌توانید داده‌های مربوط به رویدادها و تعطیلات خاص را نیز دریافت کنید.

برای مثال، اگر می‌خواهید در برنامه‌ریزی بازاریابی کریسمس شروع کنید، می‌توانید به سادگی فیلتر مربوطه را انتخاب کنید.

اعتبار تصویر: عکس صفحه از tiktok.com/business/en-AU/insights، می ۲۰۲۲

در پایین هر کاشی، TikTok به شما نشان می‌دهد که داده‌ها از کجا می‌آیند، اگر ماوس را روی «منبع» در سمت چپ نگه دارید.

اگر از داده‌های موجود در مقاله یا گزارش استفاده می‌کنید، می‌توانید روی منبع کلیک کنید تا یک نقل قول را کپی کرده و در سند خود جای‌گذاری کنید.

در حال حاضر داده های محدودی موجود است. اگر فیلترهای زیادی اضافه کنید، احتمالاً با مواردی مواجه می شوید که هیچ نتیجه ای در دسترس نیست.

با این حال، پتانسیل زیادی برای TikTok Insights وجود دارد که منبع ارزشمندی باشد زیرا در طول زمان ساخته می‌شود.


منبع: TikTok Insights
تصویر ویژه: Daniel Constante/Shutterstock

خروج از نسخه موبایل