تهران ، ولیعصر
021-987654

توییتر تبلیغات انکار تغییرات آب و هوایی را ممنوع می کند

توئیتر اعلام کرد که تبلیغاتی را که با اجماع علمی در مورد تغییرات آب و هوا در تضاد است، ممنوع می کند.

رهبران پایداری توییتر در یک پست وبلاگ روز زمین بیان می‌کنند:

“ما می دانیم که اطلاعات گمراه کننده در مورد تغییرات آب و هوا می تواند تلاش ها برای محافظت از سیاره را تضعیف کند. در ماه‌های آینده، چیزهای بیشتری در مورد کار خود به اشتراک خواهیم گذاشت تا زمینه قابل اعتماد و معتبری را به مکالمات آب و هوایی که در توییتر اتفاق می‌افتد اضافه کنیم.”

تبلیغات گمراه کننده اکنون تحت خط مشی محتوای نامناسب پلت فرم رسانه اجتماعی قرار می گیرند. این اقدام به دنبال ممنوعیت‌های مشابهی در مورد تبلیغات اجماع ضد علمی در Google و فیس‌بوک و اینستاگرام متا صورت می‌گیرد.

Pre-Bunks سلب مسئولیت برای ادعاهای غیر معتبر ارائه می دهد

درست قبل از انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ ایالات متحده، توییتر شروع به اعمال هدف پیام‌های پیش‌فرض یا پیام‌هایی که در بالای فید کاربران قرار می‌گیرند تا پیشگیرانه اطلاعات نادرست را پاک کنند. این تاکتیک‌ها، همراه با مراکز اطلاعات معتبر معتبر، اکنون برای کمک به مکالمات در مورد تغییرات آب و هوایی استفاده می‌شوند.

طبق پست وبلاگ، رویکرد توییتر توسط منابع معتبری مانند هیئت بین دولتی تغییرات آب و هوایی سازمان ملل که گزارش ۲۰۲۲ در مورد کاهش تغییرات آب و هوا در اوایل این ماه.

رسانه های اجتماعی میدان نبردی برای بحث در مورد تغییرات آب و هوا، آزادی بیان است

بحث تغییرات آب و هوایی در ایالات متحده به یک موضوع سیاسی شده تبدیل شده است که اغلب به جای بازیگران علمی، بازیگران سیاسی را نشان می دهد. در نتیجه، دوقطبی شدن افزایش یافته است و لیبرال ها و محافظه کاران واگرایی قابل توجهی در این موضوع نشان می دهند.

یک مطالعه ۲۰۲۰ توسط Pew Research نشان داد که ۸۵٪ از لیبرال های بزرگسال آمریکایی معتقدند که فعالیت های انسانی در تغییرات آب و هوایی نقش دارد، در مقابل تنها ۱۴٪ از محافظه کاران. توییتر اغلب به‌عنوان یک محفظه اکو برای هر طرف این کار می‌کند. مشکل.

از زمانی که دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در ژانویه ۲۰۲۱ از توئیتر منع شد، این سایت رسانه اجتماعی با ادعاهایی مبنی بر اینکه صداهای محافظه کار در این پلتفرم سانسور می شوند، خشم فزاینده ای را از سمت راست برانگیخت.

در پی شورش ۶ ژانویه کنگره ایالات متحده، اقدامات اجرایی توییتر ۷۷۰۰۰ حساب کاربری را که توطئه‌های QAnon را تبلیغ می‌کردند، حذف کرد، که بسیاری از آنها از محافظه‌کاران حامی ترامپ بودند. با این حال، یک مطالعه در سال ۲۰۲۱ از مرکز تجارت و حقوق بشر نشان داد که ادعاهای سانسور محافظه‌کارانه بی‌اساس بودند.

تویتر متعهد به پایداری سازمانی است

مبارزه با اطلاعات نادرست در مورد تغییرات آب و هوایی تنها آخرین ابتکاری است که توییتر برای ترویج پایداری راه اندازی کرده است.

در سال ۲۰۱۹، از طرحی پرده برداری کرد که مراکز داده مستقر در ایالات متحده و کانادا تا پایان سال ۲۰۲۲ ۱۰۰٪ کربن خنثی شوند.  از طریق مشارکت با Watershed، یک شرکت فناوری متمرکز بر صرفه جویی در انرژی و آب، این شرکت انرژی های تجدیدپذیر را از پروژه های انرژی بادی و خورشیدی تامین می کند.

اوایل سال جاری، توییتر به پیمان اقلیمی اتحادیه اروپا پیوست که شامل تعهداتی برای انتقال کامل به انرژی‌های تجدیدپذیر در مکان‌های درون اتحادیه اروپا، مطابق با توافقنامه پاریس.


منبع: تویتر

تصویر ویژه: nito/Shutterstock

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *