تهران ، ولیعصر
021-987654

توییتر TikTok را با دو ویژگی جدید تقلید می کند

تویتر اعلام کرد که دو به‌روزرسانی ارائه می‌کند که کشف ویدیو را با چرخ فلک ویدیویی جدید ترکیب می‌کند و تجربه کاربر از تماشای ویدیوهای تمام صفحه را بهبود می‌بخشد.

کاربران بلافاصله متوجه شدند که شبیه به سبک TikTok برای کشف و تماشای ویدیوها است.

پاسخ هم مثبت و هم مشکوک بود.

کاوش توییتر

این دو تغییر در ویژگی Twitter Explore در دسترس خواهند بود و هر دو ویژگی اکنون در iOS اپل در دسترس هستند.

کاوش یک فید توییتر است که دارای یک جریان مدیریت‌شده از توییت‌ها است که بر اساس علایق کاربر انتخاب می‌شوند.

این برنامه در برنامه توییتر و سایت تلفن همراه از طریق نماد ذره بین در دسترس است که برگه‌ها دسته‌هایی از موضوعات پرطرفدار مانند، برای شما، پرطرفدار و اخبار را نشان می‌دهند.

چرخ و فلک ویدیویی جدید

تویتر شروع به اضافه کردن یک چرخ فلک ویدیویی جدید می‌کند که کاربر می‌تواند ویدیوهای محبوب را برای تماشا انتخاب کند، از جمله تیزرهای فیلم.

تویتر در توییتی اعلام کرد:

«اکنون در iOS، ویدیوهای موجود در جدول زمانی شما در پخش‌کننده ویدیوی همه‌جانبه ما در تمام صفحه باز می‌شوند، جایی که می‌توانید برای ادامه یافتن محتوای بیشتر، انگشت خود را به بالا بکشید.»

تویتر توضیح داد که چگونه ویژگی جدید کشف ویدیوهای بیشتر را آسان می کند.

“بعضی از شما در iOS و Android نیز محتوای توصیه شده را در یک چرخ فلک ویدیویی جدید در صفحه “کاوش برای شما” مشاهده خواهید کرد.

می‌خواهید به پیمایش برگردید؟ روی پیکان عقب در گوشه سمت چپ بالا ضربه بزنید تا از پخش‌کننده خارج شوید و به سمت راست به جایی که آن را متوقف کردید برگردید.”

پخش کننده ویدیوی همهجانبه

تغییر دوم، به‌روزرسانی پخش ویدیوی Twitter است.

اکنون تنها چیزی که برای گسترش یک ویدیو در هنگام استفاده از برنامه لازم است ضربه زدن است تا از یک ویدیو در حالت تمام صفحه لذت ببرید.

به‌روزرسانی همچنین عملکردی را اضافه می‌کند که تماشای ویدیوهای بیشتر را آسان‌تر می‌کند.

با توجه به اعلان رسمی وبلاگ توییتر:

«هنگامی که ویدیو در حالت تمام صفحه راه‌اندازی شد، کشف ویدیو را نیز آسان‌تر کرده‌ایم.

برای شروع به مرور محتوای ویدیویی جذاب‌تر، فقط به بالا بروید.

اگر می‌خواهید از بیننده خارج شوید و به توییت اصلی بازگردید، روی پیکان عقب در گوشه سمت چپ بالا کلیک کنید.”

پاسخ کاربر به اطلاعیه توییتر

فید ویدیوی جدید بلافاصله و به طور قابل درک توسط کاربران توییتر با TikTok مقایسه شد.

به طور حکایتی، به نظر می‌رسد که پاسخ‌ها به این اعلامیه به طور مساوی بین کاربرانی تقسیم می‌شود که از اینکه می‌توانند وقت خود را صرف ویدیوها کنند و کسانی که آن را دوست ندارند، تقسیم می‌شود، زیرا احساس می‌کردند توییتر در حال تغییر است و تبدیل به توییتر می‌شود.

ویدیوها در توییتر

ویدئوها همیشه بخشی از تجربه توییتر بوده اند.

اما فقدان ویژگی توییتر برای کشف و لذت بردن از ویدیوها، کشف ویدیوها را در مقایسه با تجربه متنی خواندن توییت‌ها در درجه دوم اهمیت قرار داد.

به نظر می‌رسد عدم کشف ویدیو یک نادیده انگاشته است، زیرا ویدیوها در دسترس بودند، اما کشف آنها به‌عنوان شکل جداگانه‌ای از رسانه محتوا دشوار است، غیر از اینکه تصادفاً موارد جالب را پیدا کنیم.

در حالی که مقایسه با TikTok به ظاهر اجتناب‌ناپذیر است، کشف و تماشای ویدیوها در توییتر نیز تا حدودی اجتناب‌ناپذیر است.


تصویر ویژه توسط Shutterstock/Dean Drobot

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *