تهران ، ولیعصر
021-987654

توییتر درآمد تبلیغات را با سازندگان تایید شده آبی توییتر به اشتراک خواهد گذاشت

الون ماسک، مالک و مدیر عامل توییتر، اعلام کرد که از امروز، توییتر درآمد تبلیغات را با سازندگان به اشتراک خواهد گذاشت. این خط‌مشی جدید فقط برای تبلیغاتی اعمال می‌شود که در رشته‌های پاسخ سازنده ظاهر می‌شوند.

این حرکت پس از YouTube انجام شد راه اندازی اشتراک درآمد تبلیغات برای سازندگان از طریق برنامه شریک YouTube در تلاش برای تبدیل شدن به پرارزش ترین پلت فرم اجتماعی برای سازندگان.

شبکه‌های اجتماعی مانند Instagram، TikTok و Snapchat گزینه‌های کسب درآمد مشابهی برای سازندگانی دارند که حلقه‌ها و محتوای ویدیویی منتشر می‌کنند. برای مثال، برنامه پاداش Reels Play Instagram به سازندگان واجد شرایط تا ۱۲۰۰ دلار برای بازدید از Reel پیشنهاد می‌کند.

گرفتار؟ برخلاف دیگر پلتفرم‌های اجتماعی، سازندگان توییتر باید یک اشتراک فعال در Twitter Blue داشته باشند. و شرایط واجد شرایط بودنرا برآورده کنید > برای علامت تأیید شده آبی رنگ.

در زیر نمونه‌ای از یک تبلیغ توییتر در یک رشته پاسخ است (تبلیغ شده توسط @ASUBootcamps). باید برای سازنده Twitter Blue Verified (@rowancheung)، که موضوع را ایجاد کرده، درآمد ایجاد کند.

Twitter Will Share Ad Revenue With Twitter Blue Verified Creatorsعکس از توییتر، ژانویه ۲۰۲۳

برای دریافت سهم درآمد تبلیغاتی، سازندگان باید ۸ دلار در ماه (یا بیشتر) برای حفظ اشتراک آبی فعال توییتر بپردازند. قیمت Twitter Blue بر اساس مکان متفاوت است و در ایالات متحده، کانادا، استرالیا، نیوزلند، ژاپن، بریتانیا، عربستان سعودی، فرانسه، آلمان، ایتالیا، پرتغال و اسپانیا در دسترس است.

واجد شرایط بودن برای علامت تأیید آبی Twitter شامل داشتن یک است. اشتراک Twitter Blue و رعایت معیارهای زیر.

  • حساب شما باید دارای نام نمایشی، عکس نمایه و شماره تلفن تایید شده باشد.
  • حساب شما باید قدیمی تر از ۹۰ روز باشد و در ۳۰ روز گذشته فعال باشد.
  • تغییرات اخیر در نام کاربری، نام نمایشی یا عکس نمایه حساب شما می‌تواند بر واجد شرایط بودن تأثیر بگذارد. تغییرات در موارد پس از تأیید همچنین می تواند منجر به از بین رفتن موقت علامت آبی شود تا زمانی که توییتر اطلاعات به روز شده شما را بررسی کند.
  • حساب شما نمی تواند گمراه کننده یا فریبنده باشد.
  • حساب شما نمی تواند هرزنامه ارسال کند یا سعی کند پلتفرم را برای تعامل یا دنبال کردن دستکاری کند.

آیا قبل از اشتراک Twitter Blue یک علامت تأیید شده آبی دریافت کردید؟ این به سازندگانی که خواهان سهمی از درآمد تبلیغات هستند کمکی نمی کند. علامت تأیید شده آبی قدیمی، حساب سازنده را واجد شرایط اشتراک درآمد تبلیغاتی نمی‌کند.

هنگامی که در مورد حساب‌های دارای تیک قدیمی و Twitter Blue Verified سؤال می‌شود، ماسک توئیت کرد که میراث Blue Verified “عمیقاً خراب شده است” و تنها چند ماه دیگر غروب خواهد کرد.

صرف نظر از اینکه چگونه علامت چک خود را به دست آورده اید، مهم است که توجه داشته باشید که توییتر می تواند بدون اطلاع قبلی یک تیک را حذف کند.

علاوه بر اشتراک درآمد حاصل از تبلیغات برای سازندگان Twitter Blue Verified، Twitter Dev اعلام کرد که API توییتر در تلاش مداوم برای کاهش تعداد ربات ها در پلتفرم دیگر رایگان نخواهد بود.

در حالی که گمانه زنی ها در مورد از دست دادن درآمد تبلیغات توییتر وجود دارد، وال استریت ژورنال گزارش کرد پیشنهاد Super Bowl “fire-sale” از ماسک برای جلب مجدد تبلیغ کنندگان.

آخرین داده‌های DataReportal نشان می دهد روند مثبتی برای تبلیغ کنندگان توییتر. دسترسی تبلیغات از ۴۳۶.۴ میلیون کاربر در ژانویه ۲۰۲۲ به ۵۵۶ میلیون در ژانویه ۲۰۲۳ افزایش یافته است.

بر اساس

تویتر همچنین سومین شبکه اجتماعی محبوب بر اساس بازدیدکنندگان منحصر به فرد ماهانه و بازدیدهای صفحه در سطح جهان است. داده های SimilarWeb

تا دسامبر ۲۰۲۲.


تصویر ویژه: Ascannio/Shutterstock

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *