تهران ، ولیعصر
021-987654

شرکای WooCommerce با Pinterest

Pinterest یک همکاری استراتژیک با WooCommerce را اعلام کرده است که به بازرگانان امکان می دهد پین های قابل خرید ایجاد کنند.

با هدف تسهیل در ایجاد مخاطب و افزایش فروش برای بازرگانان، این ادغام بیش از ۳ میلیون فروشنده WooCommerce را با ۴۰۰ میلیون کاربر ماهانه Pinterest مرتبط می کند.

معاون توسعه کسب‌وکار WooCommerce در بیانیه‌ای اعلام کرد:

“با همکاری یکدیگر، بهترین تجربه خرید یکپارچه Pinterest ممکن را برای تاجران WooCommerce فراهم می کنیم تا در لبه تجارت اجتماعی قرار بگیرند.” “WooCommerce به شدت روی موفقیت بازرگانان ما سرمایه گذاری کرده است. بازرگانان برای دستیابی به مخاطبان مناسب به گزینه‌های مناسب نیاز دارند—این ادغام با Pinterest به آنها کمک می‌کند این کار را انجام دهند.”

این حرکت آخرین گسترش ویژگی های تجاری Pinterest است که شامل ادغام مشابه با Shopify در آوریل ۲۰۲۱ بود.

افزونه فروش را در Pinterest ساده می کند

تجاری که می خواهند از Pinterest برای WooCommerce در فروشگاه های آنلاین خود استفاده کنند، می توانند افزونه را تنها با چند کلیک از صفحه افزونه های داشبورد وردپرس خود اضافه کنند. پس از نصب و فعال سازی، کل کاتالوگ محصول را در Pinterest آپلود می کند.

پین‌های محصول قابل خرید در فیدهای کاربران Pinterest نشان داده می‌شوند، زیرا از موتور اکتشاف بصری استفاده می‌کنند. جزئیات محصول مانند قیمت و در دسترس بودن به‌طور خودکار، بدون نیاز به آپلود دستی، به‌روزرسانی می‌شوند.

این برنامه افزودنی همچنین شامل ویژگی‌های خرید مانند استقرار برچسب است، و تعاملات مشتری را ثبت می‌کند تا بازرگانان بتوانند پرفروش‌ترین و بیشتر موارد ذخیره‌شده را ردیابی کنند.

مشارکت فرصت هایی برای فروش ایجاد می کند

برخلاف دیگر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی – مانند فیس‌بوک و توییتر که برای اهداف سرگرمی، اطلاعات یا اتصال استفاده می‌شوند، کاربران Pinterest تمایل دارند چیزی را پیدا کنند.

Pinterest گزارش داد ۸۵٪ از کاربران آن هنگام شروع یک پلتفرم از این پلتفرم بازدید می کنند محصول جدید، در حالی که تقریباً دو سوم از آن برای یافتن محصولات، ایده‌ها و خدمات استفاده می‌کنند.

۹۷ درصد جستجوهای پینترست کاملاً بدون مارک هستند، بر اساس پلتفرمالف>. این فرصت‌هایی را برای بازرگانان فراهم می‌کند تا بر تصمیم‌گیری‌ها تأثیر بگذارند و مشتریان جدیدی پیدا کنند.

کاربران WooCommerce می‌توانند به برنامه تاجر تأیید شده Pinterest بپیوندند برای ترویج پایبندی به دستورالعمل های بازرگان و افزایش اعتماد مصرف کننده. این برنامه رایگان همچنین توزیع محصول پیشرفته‌تری را ارائه می‌کند و دسترسی به ویژگی‌های انحصاری مانند جزئیات تاجر را برای نمایش ارزش‌های برند فراهم می‌کند.

افزونه می تواند تبلیغات Pinterest را بهینه کند

علاوه بر دادن اطلاعاتی که به بازرگانان برای بهینه سازی تبلیغات Pinterest خود نیاز دارند، مشارکت با WooCommerce به بازرگانان اجازه می دهد تا به طور مؤثرتری تبلیغات کنند.

کاربران بسته به اهداف خاص خود می‌توانند از انواع قالب‌های تبلیغاتی، از جمله تبلیغات خرید، تبلیغات مجموعه، کمپین‌های خودکار و هدف‌گیری مجدد پویا استفاده کنند.


منبع: Pinterest

تصویر ویژه: جولیا تیم/Shutterstock

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *