وکیل توسعهدهنده Google، آلن کنت، میگوید بررسیهای محصول مرتبط با چندین فروشنده ممکن است نسبت به بررسیهایی که به یکی از آنها پیوند میدهند، رتبهبندی بیشتری داشته باشد.
کنت این را در توییتر در پاسخ به سؤالی در مورد اسناد Google در مورد نحوه نوشتن نظرات با کیفیت بالا تأیید کرد.
یک خط در سند که میخواند:
“پیوندهایی را به چندین فروشنده در نظر بگیرید تا به خواننده این امکان را بدهید که از فروشنده مورد نظر خود خرید کند.”
آیا این بدان معناست که یک وب سایت اگر فقط به یک فروشنده پیوند داده شود، ضعیف است؟
کنت میگوید بله، پیوند دادن تنها به یک تاجر باعث میشود سایت در مضیقه قرار گیرد.
یک صفحه بررسی محصول که به چندین فروشنده پیوند داده میشود، میتواند رتبهبندی را افزایش دهد، اگر همه چیز برابر باشد.
بله. اگر دو سایت عالی با محتوای مشابه عالی وجود داشته باشد، سایتی که بررسی هایی را به چندین ارائه دهنده پیوند می دهد ممکن است کمی تقویت شود. اما اغلب اوقات کیفیت محتوا متفاوت و غالب خواهد بود.
— آلن کنت (@akent99) 10 ژانویه ۲۰۲۳
این می تواند ایده خوبی باشد که هنگام نوشتن یک بررسی محصول به چندین تاجر پیوند دهید، زیرا گزینه هایی را در اختیار خوانندگان قرار می دهد و به آنها امکان می دهد قیمت ها و در دسترس بودن را با هم مقایسه کنند.
ارائه چندین روش برای خرید یک محصول به مشتریان نشان میدهد که شما در تلاشید مفید باشید.
پیوند دادن به تنها یک فروشنده می تواند این تصور را ایجاد کند که تنها هدف بررسی محصول ایجاد درآمد وابسته است.
با این حال، فاش کردن هرگونه سوگیری یا انگیزه مالی احتمالی که ممکن است برای پیوند دادن به برخی بازرگانان داشته باشید، مهم است، حتی زمانی که بیش از یک گزینه وجود دارد.
علاوه بر این، همیشه تمرین خوبی است که قبل از پست بررسی محصول خود، بررسی کنید و مطمئن شوید که از شرایط یا دستورالعمل های برنامه وابسته پیروی می کنید.
این شامل دستورالعملهای Google است که میگوید باید از ویژگیهای rel=”sponsored” یا rel=”nofollow” هنگام انتشار پیوندهای وابسته استفاده کنید.
تصویر ویژه: Tikhonova Yana/Shutterstock