TikTok روش جدیدی را برای سازندگان برای کسب درآمد از محتوای خود اعلام کرد: سری TikTok.
سریها به سازندگان اجازه میدهد مجموعههای ویدیویی را پشت یک دیوار پرداخت قرار دهند. کاربران TikTok که میخواهند ویدیوهای سری را ببینند، باید برای دسترسی به آنها با استفاده از پیوندهای درون ویدیویی یا نمایه سازنده، هزینه پرداخت کنند.
سازندگان میتوانند قیمتهای خود را بر اساس رابطهای که میخواهند با مخاطبان خود ایجاد کنند، تعیین کنند. سازندگان می توانند با نگاه کردن به سازندگان دیگر در حوزه خود که محتوای ممتاز مشابهی ارائه می دهند، بهترین قیمت را برای محتوای خود تعیین کنند.
مجموعه ویدیوهای ۲۰ دقیقه ای از طریق سری TikTok
برخلاف ویدیوهای استاندارد TikTok که میتوانند تا ۱۰ دقیقه طول بکشند، TikTok Series حداکثر ۲۰ دقیقه طول می کشند. سازندگان می توانند حداکثر ۸۰ ویدیو را در یک سری TikTok قرار دهند.
این به سازندگان اجازه میدهد از راهنماها و آموزشهای ویدیویی عمیق خود درآمد کسب کنند. نمونههایی که توسط TikTok ارائه میشوند عبارتند از مجموعهای از میانبرهای اکسل، تمرینهای موثر، و جدیدترین دستور العملهای جو پخته.
کارآفرینان و کسبوکارهایی که از دورههای دیجیتال، رویدادهای آنلاین و وبینارها سود میبرند، میتوانند از TikTok بهعنوان یک پلتفرم اضافی برای درآمدزایی برای محتوای ممتاز خود استفاده کنند.
چه کسی واجد شرایط سری TikTok است؟
سری TikTok فقط برای سازندگان منتخبی در دسترس است که شرایط واجد شرایط بودن را دارند: حداقل ۱۸ سال سن، داشتن حساب کاربری قدیمی تر از ۳۰ روز، و داشتن یک حساب در وضعیت خوب.
علاوه بر این، برنامههای کسب درآمد TikTok از سازندگان میخواهد که در ۳۰ روز گذشته حداقل ۱۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰۰ دنبالکننده و ۱۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰۰ بازدید ویدیو داشته باشند. برنامههای کسب درآمد زنده همچنین از سازندگان میخواهد که در ۲۸ روز گذشته حداقل ۳۰ دقیقه به صورت زنده سپری کرده باشند.
برای اینکه ببینید آیا TikTok شما واجد شرایط کسب درآمد است یا خیر، به بخش Creator Tools در برنامه TikTok مراجعه کنید. در آنجا باید برنامه های کسب درآمد را که در دسترس شما هستند، مشاهده کنید. میتوانید شرایط واجد شرایط بودن هر برنامه را بررسی کنید و برای برنامههایی که به بهترین وجه متناسب با اندازه و محتوای حساب شما هستند، درخواست دهید.
حسابهایی که توسط دولت، سیاستمداران یا احزاب سیاسی اداره میشوند، واجد شرایط اکثر برنامههای کسب درآمد TikTok نیستند.
سازندگان باید از نزدیک به دستورالعملهای انجمن پایبند باشند، ویدیوها باید اعتدال ایمنی را پشت سر بگذارند یا در خطر غیرفعال شدن هستند.
اخبار سازنده TikTok
TikTok اخیراً کتابخانه صوتی خود را با Sounds for Business بهروزرسانی کرده است تا تولید محتوا را آسانتر کند. کار و کسب های خرد. به شما امکان میدهد از بین موسیقیهای دارای مجوز برای استفاده تجاری در ویدیوها و محتوای تبلیغاتی انتخاب کنید.
وقتی از کتابخانه صوتی بازدید میکنید، میتوانید نتایج را فقط برای نمایش صدای دارای مجوز برای ویدیوهای سری TikTok فیلتر کنید.
توجه به این نکته مهم است که صدای استفاده تجاری TikTok برای ویدیوهای سری TikTok کار نمی کند. انتخاب صوت اشتباه میتواند منجر به حذف صدا از ویدیوهای کسب درآمد شما شود. در حالی که میتوانید صدا را جایگزین کنید، اما باید همه آن را جایگزین کنید، از جمله قسمتهای صحبت کردن.
سازندگان در ایالات متحده که برای درآمدزایی به TikTok متکی هستند باید بدانند که دولت ایالات متحده در حال تلاش برای ممنوعیت احتمالی برنامه مورد استفاده بیش از ۱۱۳ میلیون آمریکایی و بیش از یک میلیارد نفر در سراسر جهان.
قانون RESTRICT به وزیر بازرگانی اجازه می دهد تا با مدیر اطلاعات ملی برای بررسی فناوری از دشمنان خارجی که ممکن است امنیت ملی را تهدید کنند. با TikTok، آنها باید ثابت کنند که این برنامه از خطمشی رازداری در مورد دادههایی که جمعآوری میکند، به اشتراک میگذارد و از کاربران برنامه خود حفظ میکند.
تصویر ویژه: